اهواز؛

لزوم استراحت زائران قبل از حرکت به مقصد خود در موکب‌ها

فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه بر استراحت زائران که از طریق مرز واردکشورشدند تاکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،داوود قاسمیان فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه با تاکید بر اینکه مسیر زائران به کشور بسیار سنگین است، اظهار کرد: در رابطه با تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها، مسیر ترافیکی برقرار است و همچنان امکان تردد در محور دو مرز چذابه و شلمچه را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌های خوب و مناسب باعث حرکتی و روانی ترافیک شده است، ادامه داد: از طرفی دیگر با توجه به استقرار اتوبوس‌ها در نقطه صفر مرزی برای انتقال زائران به سراسر کشور، ترافیک روانی ایجاد شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری و فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه با تاکید بر اینکه زائران پیش از اعزام به مرزها استراحت داشته باشند، گفت: زائرانی که از طریق مرز وارد کشور می‌شوند، به علت خستگی غالب بر آنها در مواکب استراحت کنند و سپس برای حرکت به شهر خود و سار نقاط کشور اقدام کنند.

قاسمیان با تاکید بر اینکه در مواقع صبح و بعدازظهر ورود زائران به کشور افزایش پیدا می‌کند، مطرح کرد: این زائران با توجه به مدیریت زمان و استراحت، نسبت به نحوه برگشت خود عمل کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه ترافیک در مرزها کار را برای راه‌های مواصلاتی مشکل می‌کند، عنوان داشت: تمام زائران و خودروها در ابتدا مسافرت خود قوانین و مقررات را رعایت کنند.

رئیس پلیس ترافیک شهری و فرمانده قرارگاه شلمچه و چذابه گفت: تعدادی از خودروها در هنگام سوار یا پیاده کردن مسافر به صورت دوبله پارک انجام می‌دهند، که این امر باعث ایجاد ترافیک سنگین در دهانه مرزها می‌شود.

قاسمیان در پایان عنوان کرد: زائران مانند گذشته با پلیس همکاری داشته باشند، تا این ماموریت به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.