لرستان؛

ارائه آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ۵۰ هزار دانش‌آموز لرستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از ارائه آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ۵۰ هزار دانش آموز این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ غلامرضا آقامیرزایی در کارگاه توانمند سازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی که در دبیرستان نمونه دولتی بهشت آیین شهرستان خرم آباد برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار مطلوب عمل کرده و در حال حاضر نیز در برگزاری کارگاههای توانمند سازی دانش آموزان جز سه استان برتر کشور است.
 
وی افزود: از ابتدای سال ۹۴ که مسئولیت کمیته فرهنگی و  پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی به آموزش و پرورش محول شده، با جدیت کارگاههای آموزشی توانمند سازی   را در دستور کار قرار داده و  ۵۰ هزار دانش آموز، ۱۰ هزار از والدین و ۷ هزار از دبیران را به عنوان جامعه هدف تحت پوشش کلاس های کارگاهی توانمند سازی قرار داه است.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان تاکید کرد: کارگاههای توانمند سازی برنامه ای ملی است و به صورت هماهنگ در سراسر کشور اجرا می شود و استان لرستان نیز از جمله استان هایی بوده که در این حوزه پیشگام بوده و در رده سه استان برتر کشور قرار گرفته است.   
 
آقامیرزایی بر لزوم عزم همگانی برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: همگانی  شدن مبارزه با مواد مخدر در اولویت برنامه ها ی ما قرار دارد و هماهنگی و همکاری خوب آموزش و پرورش می تواند  به نتیجه مطلوب آن کمک کند.
انتهای پیام/ا     
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار