رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مرز شلمچه؛

وجود 2 هزار امدادگر در عراق/خدمت رسانی به بیش از 3000 زائر

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: به 3500 زائر مصدوم در مرز شلمچه خدمت رسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از مرز شلمچه گفت: در مرز شلمچه از آغاز تردد و حرکت زائران تاکنون به 3 هزار و 500 زائر مصدوم خدمت‌رسانی شد و مداوای آنها انجام گرفته است.

سید امیرحسین ضیائی با تاکید بر اینکه اردوگاه اضطراری در مرز مهران ظرفیت اسکان 20 هزار نفر را دارا است، افزود: اکنون در مرز شلمچه حدود 20 آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتورسیکلت امدادی وجود دارند و به مردم و زائران خدمات امدادی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه به ناوگان هوایی امداد و نجات کشور دو بالگرد اضافه شده است، ادامه داد: در مرز شلمچه از آغاز تردد و حرکت زائران تاکنون به 3 هزار و 500 زائر مصدوم خدمت‌رسانی شد و مداوای آنها انجام گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه حدود 2 هزار امدادگر در عراق قرار دارند، گفت: 6 هزار و پانصد امدادگر در مرزهای کشور، به زائران امکانات خدماتی را ارائه می‌دهند.

ضیائی در پایان متذکر شد: پنج پایگاه و یک قرارگاه امدادی در مرز شلمچه در حال فعالیت هستند و هم اکنون حدود 34 امدادگر متخصص و باتجربه با حضور خود در مرز شلمچه، آماده خدمت‌رسانی به زائران بازگشته از کربلا هستند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.