پایگاه اینترنتی المجد؛

سراسر فلسطین اشغالی در تیررس موشکهای مقاومت

پایگاه اینترنتی نزدیک به مقاومت از توسعه زرادخانه موشکی مبارزان فلسطینی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از پایگاههای اینترنتی نزدیک به جنبش حماس در چهارمین سالگرد شهادت فرمانده شاخه نظامی این جنبش اعلام کرد مقاومت به ارتقای توان نظامی و موشکی خود ادامه داده است و هم اکنون موشکهای مقاومت می تواند به سراسر مناطق صهیونیست نشین در سرزمینهای اشغالی 1948 میلادی اصابت کند.

پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی چاپ لندن به نقل از پایگاه اینترنتی «المجد» نزدیک به گردانهای عز الدین قسام شاخه نظامی حماس با اعلام اینکه محمود الجعبری پیش از شهادتش، طرحی برای حمله موشکی به تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی تهیه کرده بود تصریح کرد: آثار الجعبری و نوآوری های او در عرصه ارتقای فعالیتهای مقاومت در همه زمینه ها همچنان دیده می شود .

المجد در گزارشی افزود: الجعبری پایه گذار مرحله دیگری پس از خودش بود که این مرحله همراه با بازگشت مقتدرانه و با استواری و صلابت بیشتر است. الجعبری در دوره خودش برای ارتقای مقاومت فلسطین تلاش کرد و مقاومت نیز به میزان بی سابقه ارتقا پیدا کرد.

در این گزارش تصریح شده است: الجعبری برای ارتقای زرادخانه نظامی حماس، به صورت سری تلاش زیادی کرده است تا کسی متوجه آن نشود و اشغالگران فقط در ساعت صفر و زمان رویارویی متوجه آن شدند.

المجد نوشت: الجعبری پیش از شهادتش طرح حمله موشکی به شهر اشغالی تل الربیع ( تل آویو) در رویارویی آینده را برنامه ریزی کرده بود و بی صبرانه منتظر چنین لحظه‌ای بود و از امکانات مقاومت و توانایی‌هایش اطلاع داشت.

المجد افزود: محاصره تحمیلی به نوار غزه نتوانست الجعبری و دیگر رفقای وی را در مقاومت از ادامه تلاشهایشان باز دارد و نیروهای مقاومت در نخستین رویارویی با ارتش  اشغالگر در حمله به نوار غزه که آن را «ستون ابر» نامید از زرادخانه و موشکهای خود در حمله به شهر تل الربیع (  تل آویو ) استفاده کردند.

به نوشته المجد ، بیشتر موشکهایی که در جنگ سال 2012میلادی به شهر تل آویو شلیک شد کاملا ساخت فلسطینی ها بود.

المجد فاش کرد: ارتقای توان مقاومت فلسطین پس از گذشت چهار سال از شهادت الجعبری ادامه دارد و هم اکنون موشکهای ساخت مقاومت می تواند به سراسر مناطق تاریخی فلسطینی از دریا تا رود و از شمال تا جنوب اصابت کند. 

گفتنی است گردانهای عز الدین القسام اندکی پس از ترور الجعبری در چهارم نوامبر سال 2012 میلادی از شلیک 100 فروند موشک به شماری از مناطق اشغالی و همچنین تل آویو و مناطق صهیونیست نشین در غرب قدس اشغالی خبر داد که برای نخستین بار در تاریخ منازعه فلسطینی - اسرائیلی این اتفاق افتاد و مقاومت، سامانه امنیتی صهیونیست ها را نیز هدف قرار داد.

گردانهای عز الدین قسام چند روز پیش فاش کرد در ساخت و ارتقای توانایی نظامی خود در همه زمینه‌ها پیشرفتهای زیادی داشته است. 

مقاومت طی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه توانست موشکهای جدیدی شلیک کند و موشکهای مقاومت به برخی مناطق اراضی اشغالی از جمله حیفا که 160 کیلومتر با نوار غزه فاصله دارد اصابت کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار