رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان - کانادا

جوادی بر سکوی سوم جهان ایستاد / حذف سه نماینده ایران در روز چهارم

پریسا جوادی هوگوپوش نوجوان ایران در رقابت های جهانی تکواندو موفق به کسب مدال برنز جهان شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در چهارمین روز از رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در رده نوجوانان که از چهارشنبه شب با شرکت 800 تکواندوکار از 110 کشور جهان به میزبانی کانادا ، آغاز شده است ، پریسا جوادی تکواندوکار کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد.

پریسا جوادی هوگوپوش وزن 63 - کیلوگرم ایران ، در مرحله نیمه نهایی در برابر حریفی از کشور روسیه به روی شیاپ چانگ رفت و 10 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و در جایگاه سوم جهان ایستاد.

جوادی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی حریفانی از کشورهای اسپانیا ،کانادا و کرواسی را شکست داده بود.

دیگه نماینده کشور در بخش دختران زهرا شجاعی نماینده وزن 59 - کیلوگرم بود که پس از پیروزی در دو مبارزه و غلبه بر حریفانی از آلمان و فرانسه در مرحله یک جهارم نهایی برابر حریفی از ترکیه پس از کسب تساوی در وقت قانونی مبارزه، نتیجه را در راند طلایی به حریف واگذار کرد و بدین ترتیب از رقابت ها حذف شد.

در بخش پسران ، دو نماینده کشور در اوزان 73 - کیلوگرم و 68 - کیلوگرم با قبول شکست برابر حریفان از دور رقابت ها کنار رفتند.

محمدحسین یزدانی نماینده وزن 68 - کیلوگرم پس از کسب پیروزی در مبارزه نخست خود، در دیدار دوم برابر تکواندوکاری از کشور ترکیه نتیجه را 7 بر 6 واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

محمد مرتضایی هوگوپوش وزن 73 - کیلوگرم در مبارزه نخست خود برابر تک اندوکاری از کشور روسیه در راند طلایی متوقف و از ادامه رقابت ها حذف شد.

یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ، از چهارشنبه شب به میزبانی کانادا در شهر بورنابی آغاز شده است و امشب یکشنبه 30 آبان ماه به پایان می رسد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۵
با لباس حجاب قهرمان جهان شدی /بهت تبریک می گویم
آخرین اخبار