آماده‌باش 80 تروریست داعشی برای انجام اقدامات تروریستی در سراسر اروپا

هماهنگ‌کننده امور مبارزه با تروریسم در هلند هشدار داد داعش حدود 60 تا 80 تروریست را برای انجام حملات در سراسر اروپا آماده کرده است.

آماده‌باش 80 تروریست داعشی برای انجام اقدامات تروریستی در سراسر اروپابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت مترو، «دیک اشخوف»، هماهنگ‌کننده امروز مبارزه با تروریسم در هلند، هشدار داد گروه تروریستی داعش در حال حاضر، حدود 60 تا 80 عنصر وابسته را برای انجام حملات تروریستی در سراسر اروپا، در حال آماده‌باش دارد.  

اشخوف همچنین افزود: پیام‌ها و تبلیغات داعش از افرادی که گرایش‌های تروریستی دارند می‌خواهد به جای سفر به سوریه و عراق، برای انجام حملات تروریستی در قاره اروپا، آماده شوند. 

در ادامه مطلب آمده است: به نظر می‌رسد گروه تروریستی داعش، همزمان با عملیات آزادسازی موصل در عراق، و تحمل شکست‌های سنگین و عقب‌نشینی [از مناطق تحت‌ کنترل خود]، مانند گذشته نمی‌تواند به جذب اعضای تروریستی جدید از دیگر کشورها، بپردازد. با این وجود، اشخوف هشدار داد کاهش شمار تروریست‌های ورودی سوریه و عراق به‌معنای از بین رفتن تهدید بالقوه عناصر وابسته به این گروه نیست. 

اشخوف در ادامه افزود: تهدید تروریستی علیه هلند واقعی است. تاکنون 294 عنصر تروریستی از این کشور به عراق و سوریه رفته‌اند و در حال حاضر 190 نفر از آن‌ها در این دو کشور به سر می‌برند. عملیات تروریستی که در فرانسه، بلژیک و آلمان روی داد، می‌توانست در هلند هم به وقوع بپیوندد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار