شیوه‌ای جدید برای اعتراض به انتخاب ترامپ؛

معترضان به انتخاب ترامپ دست به دامن اعضای کالج انتخاباتی ایالت آریزونا شدند!

برخی از فعالان سیاسی در ایالت آریزونا از اعضای کالج انتخاباتی این ایالت درخواست کرده‌اند رأی خود را تغییر دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، اعضای کالج انتخاباتی ایالت آریزونا سیلی از ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی از جانب فعالان سیاسی دریافت کرده اند و از آن‌ها درخواست شده است رای خود را تغییر دهند و به جای دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – به هیلاری کلینتون – نامزد حزب دموکرات – رای دهند.

پس از اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افرادی که به نتایج انتخابات شکایت داشتند، تلاش کردند با روش‌های مختلف، به ریاست جمهوری ترامپ اعتراض کنند. همچنین در شهرهای بسیاری در آمریکا تظاهرات اعتراضی برگزار شد.

برخی دیگر از این معترضان نیز عقیده دارند از آنجا که هیلاری کلینتون در آرای مردمی نسبت به ترامپ برتری دارد، می‌توان با باطل کردن رای‌های الکترال، پیروزی ترامپ را زیر سوال برد. سناتور "باربارا باکسر" لایحه برچیدن قانون انتخاب الکترال را پیشنهاد داد. با این‌حال، این لایحه در مجلسی با اکثریت جمهوری‌خواه، حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

حال در ایالت آریزونا – ایالتی که به دونالد ترامپ رای داد – فعالان سیاسی به اعضای کالج انتخاباتی فشار می‌آورند تا به فردی به غیر از ترامپ رای دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار