تبریز؛

صعود تراکتورسازی و گسترش‌ فولاد

دو تیم از تبریز به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های جام حذفی کشور راه یافتند.

صعود تراکتورسازی و گسترش‌فولادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرحله یک هشتم ‌نهایی جام حذفی کشور برگزار شده و از سه تیم تبریزی، دو تیم به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافته و یک تیم دیگر از ادامه مسابقات بازماند.

در تبریز تیم تراکتورسازی با دو گل از سد تیم برق‌نوین شیراز عبور کرده و به مرحله یک چهارم صعود کرد. حریف بعدی تیم تراکتورسازی، تیم نفت و گاز گچساران بوده که دو تیم لیگ برتری استقلال خوزستان و فولاد اهواز را حذف کرده است.

تراکتورسازی در صورت عبور از این مرحله باید برای فینالیست شدن به مصاف برنده بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان با گسترش‌فولاد تبریز رود.

گسترش فولاد تبریز در این مرحله در ماهشهر مهمان تیم شهرداری این شهر بود و با وجود حضور در این شهر، میزبان از بازی مقابل گسترش‌فولاد سرباز زده و آبی‌پوشان به مرحله بعدی صعود کردند.

گسترش‌فولاد تبریز در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان در تبریز روند و اگر بتوانند در این بازی به برتری برسند، در نیمه نهایی به احتمال زیاد با تراکتورسازی بازی خواهند کرد.

ماشین‌سازی تبریز نیز در اصفهان برابر ذوب‌آهن با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. سبزپوشان تبریزی با وجود غیبت چند بازیکن خود برابر مدافع عنوان قهرمانی به خوبی بازی کرده و بازی را به وقت اضافی کشاندند، اما در دقیقه 119 گل سوم را دریافت کرده و در نهایت از صعود بازماندند.

بدین ترتیب تیم‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی از تبریز به مرحله یک چهارم نهایی جام حدفی راه یافتند.

از فوتبال تبریز تنها تیم تراکتورسازی سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد. اما تیم‌های تراکتورسازی و گسترش‌فولاد سابقه فینالیست شدن را داشته و ماشین‌سازی نیز در سال 70 تا مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرده بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار