چمنیان: استارت حضور موفق در مسابقات جام جهانی را زده ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: با اردویی که برای تیم در نظر گرفته ایم قصد داریم استارت حضور موفق در مسابقات جام جهانی سال آینده را بزنیم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال  نوجوانان در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با اردوها و تورنمنت های پیش روی این تیم گفت: بعد از مسابقات هندوستان که خوشبختانه تیم ما موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا شد و توانست به جام جهانی راه پیدا کند، برنامه اردویی منسجم و منظمی را تا مسابقات جام جهانی سال آینده، پیش بینی کردیم. در این اردوها این هدف را دنبال می کنیم که تیم را آماده تر روانه مسابقات جام جهانی کنیم. تورنمنت روسیه، برنامه تدارکاتی بسیار خوبی است که به تعبیری جام جهانی کوچک از آن یاد می شود و با حضور 16 تیم از قاره های مختلف، از 17 دی ماه آغاز خواهد شد و ما اولین اولویت مان را آمادگی برای حضور در این تورنمنت درنظر گرفته ایم. 
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، خاطرنشان کرد: ما 4 اردوی 5 روزه را تا قبل از تورنمنت روسیه پیش بینی کرده ایم. نخستین اردو از یکم تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت. هدف ما این است که با توجه به اینکه حدود 2 ماه از مسابقات هندوستان می گذرد، گردهمایی مجددی انجام شود و استارت آمادگی تیم نوجوانان برای حضور موفق در مسابقات جام جهانی را بزنیم. 
وی، در پاسخ به این سوال که آیا همه نفراتی که در مسابقات هند بودند، در اردو حضور خواهند داشت، تشریح کرد: نه؛ ما از آن جمع20 نفر را دعوت کرده ایم و 4 بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده اند. مسابقات هندوستان آزمونی برای سنجش توانایی بازیکنان بود. در خلال اردوها بازیکنانی که شایسته باشند، توسط تیم استعدادیاب شناسایی خواهند شد و به تیم ملی دعوت می شوند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار