اصفهان؛

داعشی ها و تکفیری ها به دست استکبار به سرکردگی آمریکا به وجود آمدند

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: داعشی ها و تکفیری ها به سرکردگی آمریکا به وجود آمدند تا مقابل جریان آزادی خواه، انسان ساز و عدالت گستر اسلام بایستند و خوشبختانه به دست عاشقان مکتت امام حسین (ع) و دین اسلام در حال سرکوب شدن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد دیشب در جمع مردم بادرود نطنز در حسینیه اعظم این شهر با اشاره به مناظره های انتخاباتی در آمریکا و انتخاب رئیس جمهوری جدید در این کشور، اظهار کرد: در این مناظره های انتخاباتی نظام سیاسی این کشور تحقیر شد و انتخابات نشان داد مردم آمریکا نقدهای صریح رئیس جمهوری جدید به نظام سیاسی حاکم بر آمریکا را تأیید کرده اند.
وی گفت: به گفته دونالد ترامپ منتخب مردم آمریکا، داعش و گروه های تکفیری را آمریکا و ایادی آن به وجود آورده اند و کسانی که به صورت واقعی در حال جنگ با گروه های تروریستی هستند، کشورهای ایران، عراق، سوریه و روسیه اند.
ابوترابی فرد تأکید کرد: اگر امروز شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام نبودند، نوامیس مسلمانان زیر چکمه های تروریست ها له می شدند.
نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نظام حاکم در جهان از توان خود برای به انحراف کشیدن جوامع بشری کمک گرفته و برای رسیدن به این مهم از هیچ ابزار و تلاشی فروگذار نمی کند.
وی ادامه داد: باید در مقابل این جریان ایستاد و با تلاش در عرصه های تولید علم، اقتدار دفاعی، شکوفایی اقتصادی و همراه با وحدت ملی دغدغه اقامه حق برطرف کرد، هم چنین باید باطل را شناخت و رودرروی آن قرار گرفت.
او با بیان این که هر فردی که ایستادگی در مقابل باطل داشته باشد، عاشورایی است، افزود: داعشی ها و تکفیری ها به دست استکبار به سرکردگی آمریکا به وجود آمدند تا مقابل جریان آزادی خواه، انسان ساز و عدالت گستر اسلام بایستند و خوشبختانه به دست عاشقان مکتت امام حسین (ع) و دین اسلام در حال سرکوب شدن هستند.
ابوترابی فرد گفت: کسانی که در راه سرکوب این جریان تروریستی قدم گذاشته اند جز به تفکر عاشورایی و انقلابی نمی اندیشند.
وی با بیان این که دنیای اسلام در دو جبهه مکتب عاشورا را تجلیل و تکریم می کند، ابراز کرد: بسیاری در میدان نبرد و با حضور در جبهه های دفاع حق از باطل و به عنوان مدافع حرم و عده ای در عرصه ادب و با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مکتب عاشورا را قدر دانسته و آن را پاس داشته اند.
او اضافه کرد: با توجه به این که آزادی خواهان جهان به این مهم رسیده اند که در جهان به حق عمل نمی شود، روند بازگشت به مکتب عاشورایی تسریع یافته است و امروز شاهد تجلی مکتب عاشورا در متن زندگی مردم هستیم.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به طور حتم اگر مکتب عاشورا در کار نبود نه دفاع مقدسی شکل می گرفت و نه هیچ فردی حاضر بود تا فرزند خود را در راه دفاع از اسلام فدا کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.