خروج مخفیانه و شبانه از کشور راهکار کاراته برای مقابله با منتقدان

تیم های ملی پایه کاراته کشور در هر دو بخش دختران و پسران زودتر از زمان اعلام شده فدراسیون عازم اندونزی شدند.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم های ملی پایه کاراته کشور در هر دو بخش دختران و پسران پنجشنبه شب برخلاف اطلاع رسانی قبلی عازم اندونزی محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

اعزام بی سر و صدا و زودتر از موعد تیم های ملی پایه در بخش کومیته، شبهاتی را برای این فدراسیون ایجاد کرده است. در حالی که زمان اعزام شنبه شب اعلام شده بود، اما فدراسیون 2 شب زودتر از زمان اعلام شده گروه نخست را به اندونزی اعزام کرد.

طبق برنامه اعلام شده، قرار است گروه دوم تیم های ملی پایه که شامل تیم های کاتا و همچنین کومیته رده سنی امید هستند شنبه شب، انجام شود و از طرفی نام مربی تیم ملی دختران، لحظات پایانی از لیست اعزامی خط خورده است.

 فاطمه بغلانی مربی تیم ملی کاتا دختران که قرار بود همراه تیم اعزام شود، به دلیل مصاحبه و انتقاد از فدراسیون در خصوص بیان مشکلات و اعتراض به ناعدالتی در رقابت های انتخابی وزن 59 کیلوگرم دختران، نامش از لیست اعزامی  به این رقابت ها حذف شد و بر اساس گفته یکی از مسئولان فدراسیون کاراته به همین دلیل اعزام نمی شود.

حال چرا و به چه دلیل فدراسیون کاراته زمان اعزام تیم ملی را شفاف نکرده و این موضوع را در سایت فدراسیون انعکاس نداده است، سوالی است که مسئولان فدراسیون می توانند پاسخگوی آن باشند.

یادآور می شود پانزدهمين دوره رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا از 5 تا 7 آذر ماه در شهر ماكاسر اندونزی برگزار می شود.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار