رمان «از آن 18 ماه و 7 روز» تا پایان سال منتشر می شود

این رمان خاطرات حضور نویسنده را در زمان جنگ ایران و عراق به عنوان امدادگر، روایت می‌کند.

شهلا آبنوس نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال نگارش رمانی درباره جنگ هستم.  این خاطرات را با توجه به مدت زمانی که در جبهه بودم، نگارش کرده ام. داستان در مورد زمانی است که جنگ در دزفول شدت گرفته و من تا عملیات فتح المبين در بیمارستان خدمت کردم.
 
وی ادامه داد: «از آن 18 ماه و 7 روز» عنوانی است که احتمالا برای این کتاب انتخاب می‌شود و انتشارات «برکه خورشید» آن را منتشر می کند. البته آن را خاطره نمی دانم؛ چون ممکن است به دلیل فاصله زمانی٬ به خاطره آسیب وارد شود و کمرنگ و پررنگ شود. بنابراین سعی کردم تکنیک های رمان را بیشتر پیاده کنم.
 
این نویسنده خاطرنشان کرد: روزی که دست به قلم بردم هدفم این بود که وقایع آن برهه از زمان را نگارش کنم. بنا به دلایلی خیلی برای نگارش آن فاصله افتاد؛ اما خوشحالم که در این زمان در حال نگارش آن هستم. چرا که این فاصله باعث شد فشارهای روحی روانی کمتری در هنگام نوشتن داشته باشم.
 
آبنوس در ارتباط با آثار دیگر آماده چاپ خود گفت: رمان دیگری که آماده چاپ است، رمانی به نام «هوو» است که در آن به مسائل اجتماعی حقوقی زنان پرداختم. همچنین مجموعه داستان های کوتاهی نیز در دست ویرایش دارم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار