امام جمعه ارومیه؛

دشمنان مباحث اقتصادی کشور را هدف قرار داده اند

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان مباحث اقتصادی کشور را هدف قرار داده اند و باید طبق فرموده مقام معظم رهبری با استفاده از اقتصاد مقاومتی و نشان دادن این اقدام در عمل در برابر توطئه های دشمنان بایستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ضمن اشاره به دوستی آمریکا با ایران اظهار داشت: آمریکا درصدد این است که خود را به عنوان یک دوست مهربان به مردم ایران و همگان نشان دهد درحالی‌ که طبق آیات صریح  قرآن کریم آمریکایی‌ها شدیدترین دشمنان مسلمانان هستند.

وی افزود: درعین حال آنها در مجالس خصوصی در پی ایجاد  فتنه و فساد بر روی زمین هستند و با این اقدامات می‌خواهند مسلمانان را زمین‌گیر کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: از تمامی مسئولین ستاد برگزاری مراسم اربعین‌حسینی نهایت تقدیر و تشکر را داریم که اقدامات لازم را جهت آسایش دوست داران اهل‌بیت (ع) فراهم آوردند تا با راحتی به زیارت امام حسین (ع) مشرف شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم اصفهان اظهارداشت:ایشان در این دیدار مطالب بسیار مهمی را بیان نمودند که یکی از موضوعاتی که حضرت اقا به ان اشاره نمودند این بود که دشمنان امروز مباحث اقتصادی کشور را هدف قرار داده اند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد:از این رو بایستی طبق فرموده رهبری با استفاده از اقتصاد مقاومتی و نشان دادن این اقدام در عمل در برابر توطه های دشمنان بایستیم.


قریشی ضمن اشاره به وجود دو جبهه حق و باطل در دنیا تصریح کرد: بایستی به این نکته توجه کنیم کسانی که در زیر بیرق امام حسین(ع) علیه باطل مبارزه می‌کنند اجر و ثوابشان با آنهایی که زیر سلطه منافقان و مستکبرینی مثل آمریکا هستند متفاوت و بی‌شمار است.

وی به مسئله اقتصاد و نسل اشاره کرد و اذعان داشت: دوام هر جامعه بر دو مسئله اقتصاد و تکثیر و گسترش نسل پایبند است و همواره دشمنان ایران اسلامی این دو موضوع را همیشه مدنظر قرار داده‌اند تا از این در وارد جنگ با ما شوند.

خطیب نماز جمعه ادامه داد:یکی از عوامل مهم در اقتصادمنطقه وکشور کشاورزی است و باید بیش از پیش تلاش کرد تا این در زمینه شغل‌ها را وسعت داد بخصوص استان آذربایجان غربی که یکی از استان‌های مستعد در این زمینه است باید پیشقدم و فعال باشد و اقتصاد مقاومتی را از این راه اجرا کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.