اصفهان؛

برگزاری سومین همایش پیاده‌روی اربعین از بادرود تا امامزاده آقا علی عباس (ع)

به مناسبت اربعین حسینی سومین همایش پیاده‌روی جامانده‌های اربعین حسینی از بادرود تا امامزاده آقا علی عباس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرمانده بسیج حوزه سیدالشهدا بادرود اظهار کرد: در این ایام بسیار روحانی و معنوی شاهد برپایی راه‌پیمایی میلیونی اربعین حسینی به‌سوی کربلای معلی هستیم، راه‌پیمایی که دل همه عاشقان حسینی را به لرزه درمی‌آورد.

سید محمد طباطبایی افزود بر همین اساس دو سال گذشته پیشنهاد برگزاری همایش پیاده‌روی اربعین در بادرود مطرح و با اطلاع رسانی شاهد حضور چند هزار نفر زائر پیاده از میدان امام خمینی بادرود تا امامزاده آقا علی عباس به طول 8 کیلومتر بودیم.

فرمانده بسیج حوزه سیدالشهدا بادرود تصریح کرد: امسال هم طبق سنت سال گذشته همایش بزرگ پیاده‌روی در روز اربعین حسینی از ساعت 8:30 از میدان امام خمینی به سمت امامزاده آقا علی عباس برگزار خواهد شد و امیدواریم با حضور چند هزار نفری زائران حرم امامزاده آقا علی عباس شاهد تداعی راه‌پیمایی اربعین حسینی کربلا در بادرود باشیم.

وی از برپایی 4 ایستگاه پذیرایی صلواتی از زائران پیاده‌رو خبر داد و تصریح کرد: با همکاری بخشداری بخش، جمعیت هلال‌احمر و پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی در این ایستگاه‌ها با چای، شیرینی، شربت و میوه‌های مختلف پذیرایی خواهد شد.

طباطبایی همچنین از یادواره شهدای مدافع حرم در شهر خالدآباد خبر داد و گفت: این یادواره که با کمک شورا و شهرداری خالدآباد در روز دوشنبه مورخه اول آذر از ساعت 20 در فاطمیه خالدآباد برگزار می‌شود، جانباز مدافع حرم مصطفی یادگاری سخنرانی خواهد کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.