سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

"مرز مهران" بسته است/ ترافیک پرحجم در مسیر رفت و برگشت زائران در محور‌های "شلمچه و چزابه"

مرز مهران بسته است/ ترافيك پرحجم در مسير رفت و برگشت زائران در محورهای شلمچه و چزابه
رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راه‌های كشور گفت: تردد از محور ايلام - مهران ممنوع بوده و زائران می‌توانند برای عزيمت به سمت كربلا از دو محور جايگزين استفاده كنند.

سرهنگ نادر رحمانی رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راههای كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: مرز مهران بسته است و بر همين اساس تردد هرگونه وسيله نقليه از محور ايلام - مهران ممنوع است و زائران كربلای معلی می‌توانند برای عزيمت از محورهای شلمچه و چزابه استفاده كنند.
 
 وی افزود : در همين راستا بر اساس آخرين گزارش دريافتی ترافيك در محور مهران - ايلام و چزابه و شلمچه پرحجم  و در محدوده دره شهر - ملک‌شاهی ترافيك نيمه سنگين گزارش شده است.
 
رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راههای كشور گفت: بار برگشت آغاز شده و در مسير بازگشت هم ترافيك  پرحجمی داريم و از زائران درخواست می‌كنيم بازگشت را به روزهای پايانی موكول نكنند و در زمان بازگشت در صورت استفاده از وسيله نقليه شخصی باید با سرعت مطمئنه رانندگی كنند و در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهيز كنند.
 
 سرهنگ رحمانی در پايان گفت: تا اين لحظه تردد در راه‌های مرزی در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته و از نظر وقوع تصادف هم وضعيت مطلوب‌تری را داریم.
 
 انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.