سردار مومنی در مهران:

خروج یک میلیون و 950 هزار نفر از مرزهای سه گانه / بازگشت 600 هزار نفر به کشور

جانشین فرمانده ناجا از تشرف بیش از یک میلیون و 950 هزار نفر به عتبات عالیات و بازگشت یک چهارم این تعداد به کشور خبر داد.

خروج یک میلیون و 950 هزار نفر از مرزهای سه گانه / بازگشت 600 هزار نفر به کشوربه گزارش  گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از مهران، جانشین فرمانده ناجا گفت: از یک میلیون و 950 هزار نفری که به کشور عراق عزیمت کردند، بیش از 600 هزار نفر به کشور بازگشتند. 

سردار مومنی با اشاره به ازدحام جمعیت، ترافیک و تراکم بالا در چند روز گذشته گفت: زوار محترم در زمان بازگشت به کشور عجله نکنند تا تردد روان باشد و در موقع بازگشت مسیرهای تعیین شده را انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسیرهای ملکشاهی به سمت مهران و مهران به سمت ایلام جهت کاهش ترافیک، یکطرفه است.

سردار مومنی با اشاره به اینکه همچنان ده ها هزار زائر در مرز مهران مانده اند افزود:پیش بینی می شود بیش از پنجاه درصد زائران مرز مهران را برای بازگشت انتخاب کنند.

جانشین فرمانده ناجا از ادامه اجرای محدودیت های ترافیکی در مهران خبر داد و گفت: تمام توان نیروی انتظامی برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تراکم خودرو های پارک شده در مهران چهار برابر ظرفیت این شهر است گفت:مرز مهران همچنان مسدود و دولت عراق برنامه ای برای بازگشایی این مرز ندارد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
سلام آقای محترم سردارمومنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
راستی سردار چرا باز تعدادی از هم وطنهایمان بدون پاس و ویزا توانستن برن کربلا . من دنبال پاس رفتم دیدم 330 هزارتومان هزینه پاسه تازه عنوان شد با شناسنامه قدیمی نمیتوانی بگیری باید66 هزارتومان هم بابت شناسنامه بدی ، 700 هم که هزینه ویزا بود بهتر دیدیم که بجای خرج کردن درآمد کارگری یک ماه مان را صرف شکم بچه ها کنیم