جام حذفی؛

تراکتورسازی تبریز 2 _ برق نوین شیراز 0/ صعود شاگردان قلعه نوعی

شاگردان قلعه نوعی امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز موفق شدند تا شاگردان رضایی را مغلوب کنند و به مرحله بعدی صعود کنند.

تراکتورسازی تبریز _ برق نوین شیرازبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های تراکتورسازی تبریز و برق نوین شیراز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز جمعه از ساعت 13:30در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند.

*ترکیب تیم تراکتورسازی تبریز

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمد مهدی زاده، مهدی کیانی، محمد نوری، سروش رفیعی، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی

گل:
محمد نوری دقیقه 38 
فرزاد حاتمی دقیقه 61 

حواشی:
* بعد از این گل وحید رضایی سرمربی تیم برق جدید شیراز با لگد به بطری آب آن را روی زمین زد که بطری به سمت امیر قلعه نویی که لب خط ایستاده بود رفت و این موضوع باعث شد تا نیمکت نشینان و اعضای کادر فنی تراکتور نسبت به این موضوع معترض شوند. البته وحید رضایی بعد از این موضوع و تذکر شدید داور از امیر قلعه نویی عذرخواهی کرد. 

*در دقیقه 40 امیر قلعه نویی روی اشتباهی که خالد شفیعی مرتکب شده بود بر سر او فریاد زد. 


* سعید آقایی به دلیل مصدومیت یکی از غایبان تراکتور در این بازی است که به جای وی محمدرضا مهدی زاده بازیکن جوان تراکتورسازی در سمت چپ خط دفاعی این تیم به بازی گرفته شده است.

* گروسیان ، محسن بنگر، جاسم کرار، مهدی شریفی، علیرضا رمضانی، محمدنادری و شهرام گودرزی نیمکت نشینان تراکتورسازی در این بازی هستند.

* بین دو نیمه جاسم کرار برای گرم کردن وارد زمین شد که با تشویق دوستداران تیم تراکتورسازی همراه شد.


* دستکش های آبی رنگ جاسم کرار سوژه اصلی بین هواداران بود. جاسم کرار همچنین موقع گرم کردن لحظاتی را با توپ جمع کن ها بازی کرد.


تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی 2 بر صفر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کرد و با این نتیجه در مرحله بعد حریف نفت و گاز گچساران شد که دیروز فولاد را حذف کرده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار