قم:

تاکیدآیت الله مکارم شیرازی برلزوم استفاده بیشترمسئولان ازبسیج

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان این که دشمنان باوجود بسیج به‌جایی نخواهند رسید برلزوم استفاده بیشترمسئولان ازبسیج تاکیدکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار،سردارنقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اقدامات بسیج در جامعه را ضروری دانست و گفت: امروز حتی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی هم نیاز به بسیج را احساس می‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: امروز بسیج باعث شکست دشمن شده و یقیناً دشمنان باوجود بسیج به‌جایی نخواهند رسید چراکه بسیجیان کارهای دشمن را در صحنه‌های گوناگون خنثی می‌کنند.
 
وی با اشاره به گزارش رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز بسیج تنها نظامی نبوده و الحمدالله عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و ... را شامل می‌شود که همین امر باعث افتخار بسیج شده است.
 
مرجع تقلیدشیعیان بسیج را مجموعه پرارزش خوانده و با تأکید بر تسخیر تمام فضاهای جامعه توسط بسیجیان گفت: موفقیت‌های بسیج را به‌ تمامی بسیجیان عزیز تبریک گفته و مسئولان بسیج را به اطلاع‌رسانی کافی به افکار عمومی توصیه می‌کنم تا مردم قدر بسیج را بیش‌ازپیش بدانند.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.