برپایی تظاهرات ضد ترامپ در دوبلین

تظاهرات علیه "دونالد ترامپ" خارج از مرزهای آمریکا و در قلب اروپا نیز در جریان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ژورنال؛ در حالیکه تظاهرات علیه "دونالد ترامپ،" رئیس جمهور منتخب آمریکا، در ایالت‌های مختلف این کشور ادامه دارد، برخی شهرهای اروپایی از جمله دوبلین (پایتخت جمهوری ایرلند) نیز شاهد اعتراض مردمی علیه این میلیاردر آمریکایی است.

مردم اروپا نگران هستند با آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ و باتوجه به سیاست‌های نژادپرستانه او، نگرشی فاشیستی در اروپا و دیگر نقاط جهان گسترده شود.

فعالان مدنی در دوبلین با تجمع در مقابل ساختمان سفارت آمریکا، علیه سیاست‌های جنگ‌طلبانه و نژادپرستانه ترامپ و همچنین در حمایت از حقوق زنان و حفظ زمین تظاهرات کردند. "ریچارد بوید"، عضو ارشد اتحاد ضد ریاضت مالی، در این باره گفت: اعتراض گروه‌های مختلف مدنی همگی یک دلیل واحد دارد و آن ترس از رئیس جمهور جدید آمریکا است. ما همگی به اینجا آمده‌ایم تا مخالفت خود را با برنامه‌های کاری وعده داده شده ترامپ ابراز کنیم.

معترضان به ریاست جمهوری دونالد ترامپ معتقدند آمریکا کشوری اثیرگذار در جهان است و حضور شخصی مانند ترامپ در راس قدرت می‌تواند صلح جهانی را با تهدید جدی مواجه کند، جنگ‌های جدید بوجود آورد و سیاره زمین را به دلیل بی‌توجهی در قبال موضوع تغییرات آب و هوایی به خطر اندازد.

معترضان ایرلندی اظهار داشتند اگر روزی ترامپ قصد سفر به این کشور را داشته باشد کسی پذیرای او نخواهد بود و ایرلندی‌ها همگی مخالف وی هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار