با اجرای پروژه هاي متعدد نورپردازي شکل می گیرد؛

شب های نورانی در ارومیه

مدير عامل سازمان زيبا سازي شهرداري اروميه گفت: پروژه هاي متعدد نورپردازي ، شب هاي اروميه را متحول خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومي شهرداري اروميه، مجتبي عليزاده با اشاره به اجراي پروژه هاي نورپردازي در سطح شهر اروميه، اظهار كرد: هم اينك نورپردازی سناریویی مجموعه پل های قویون ، پروژه نورپردازی مولتی کالر درختان چنار خیابان شهید بهشتی، پروژه نورپردازی دی ام ایکس كل تقاطع هاي غير هم سطح و نورپردازی چندین المان و دیواره های کاشی شکسته سطح شهر اروميه در حال اجرا است.

وي با اشاره به نورپردازی خاص مجموعه پل های قویون، بيان كرد: اين پروژه طي ۱۵ روز آینده همزمان با حلول ماه ربیع الاول به بهره برداري ميرسد.

عليزاده ادامه داد: پروژه نورپردازی مولتی کالر درختان چنار خیابان شهید بهشتی نيز آغاز شده است و تا دهه فجر امسال به بهره بهرداري مي رسد.

وي همچنین از نورپردازي ابنيه هاي تاريخي شهر اروميه ، گفت: با توچه به اینکه رسیدگی به ابنیه های تاریخی از مسئولیت های سازمان میراث فرهنگی است و سازمان مذكور چندان ورود نمی کند، هم اينك نورپردازی باغ معلم مدرسه۲۲ بهمن بدلیل عدم حفظ و حراست مناسب از سوی میراث و آموزش و پرورش با تخریب مواجه شد ه است .

مدير عامل سازمان زيبا سازي شهرداري اروميه با بيان اينكه پروژه هاي نورپردازی شهر اروميه از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار كرد: بيشتر پروژه هاي نورپردازي از سال هاي گذشته چون زیرگذر ولیعصر و پل نبوت در جاي خود در سطح كشور از نظر كيفيت بسيار درخور توجه است .

وي افزود: اما متاسفانه بيشتر پروژه های نورپردازی با كيفيت نيز توسط برخی از شهروندان تخريب مي شود .

عليزاده بااشاره به اجراي پروژه هاي نورپردازي نو در سطح شهر اروميه ، گفت : در حال حاضر المانهای نوری جدید و جذابی رو در سطح شهر در حال اجرا است و بخش قابل توجه آن در ایام دهه فجر نصب و راه اندازي مي شود.

وي با بيان اينكه در حال حاضر پروژه هاي نورپردازي در تقاطع هاي غير هم سطح در حال اجرا است، بيان كرد: نورپردازی مجموعه پل های ابوذر و تقاطع هاي غير هم سطح سرو در حال اجرا است .

مدير عامل سازمان زيبا سازي شهرداري اروميه با اشاره به پروژه نورپردازي در تقاطع غير هم سطح سرو، اظهار كرد: در تقاطع غير هم سطح سرو ،دیواره کوله های پل با پروژکتورهای رنگی نورپردازی شده و همچنين درختان لوپهای پل نورپردازی دفنی شده و همچنین المان مفهومی موجود در آنجا جلوه بدیعی در شب ها ایجاد كرده است.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.