شماره 135؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.




دانلود PlayerPro؛ پلیر قدرتمند اندروید
نرم افزار PlayerPro Music Player یک ابزار قدرتمند برای پخش موزیک و ویدئو های گوشی شما است. اگر این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید، دیگر نگرانی برای پخش فایل صوتی و تصویری وجود نخواهد داشت. این موزیک پلیر در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را دریافت کرده است و با قیمت 4.95 دلار به فروش می رود با این وجود، حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی خریداری شده است. اگر به دنبال کاملترین پلیر برای گوشی خود هستید، این نرم افزار را از دست ندهید.

PlayerPro


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Accelerator Plus؛ نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار Download Accelerator Plus ابزاری فوق العاده دانلود در فضای وب برای گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید با سرعتی بالا فایل های خود را در گوشی دانلود و آنها را مدیریت کنید. این نرم افزار در گوگل پلی بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است.

Download Accelerator Plus

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Layout؛ ساخت کلاژ با نرم‌افزار اینستاگرام
نرم افزار Layout یکی از برنامه های زیر مجموعه اینستاگرام است که به وسیله آن می توانید چند تصویر را با یک دیگر ترکیب کرده و به اصطلاح تصاویر کلاژ بسازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را در کادربندی دلخواه خود قرار دهید و با سلیقه خودتان تصاویر خلاقانه ای ایجاد کنید و آن را در اینستاگرام بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Layout

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نرم‌افزار بومرنگ اینستاگرام
نرم افزار Boomerang from Instagram (بومرنگ) نام یکی از برنامه های مکمل اینستاگرام است که به وسیله آن می توانید تصاویری همانند گیف ایجاد کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این نرم افزار چند عکس را به هم میچسباند و یک ویدیو کوتاه می سازد که این ویدیو ار اول به آخر و از آخر به اول پخش می شود.

Boomerang from Instagram

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Talkback؛ تعامل نابینایان با گوشی هوشمند
نرم افزار Google Talkback ابزاری مناسب برای افراد کم‌بینا و نابینایان است. این نرم افزار می تواند کمک بسیاری کند به این افراد تا بتوانند از گوشی های هوشمند استفاده کنند. این نرم افزار با بازخورد های گفتاری و لرزش هایی که ایجاد می کند به افراد روشن دل کمک می کند تا بتوانند به راحتی با گوشی هوشمند خود کار کنند.

Google Talkback

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اسکن فایل ها با "FineScanner"
در دنیای امروز که استفاده از کاغذ کمتر و کمتر شده و اسناد به صورت دیجیتال نگهداری می‌شود احتمالا همه نیاز دارند یک نسخه دیجیتال از اسناد خود داشته باشند. شاید  برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای کاری اداری مجبور شده باشید ده‌ها برگه کاغذ را به همراه خود از این سو به آن سو ببرید، یا اینکه در کاری اداری  برای حفظ یک نسخه از اسنادتان مجبور باشید مکرر به دفتر نشر آن اداره برای کپی از هر سند مراجعه کنید.

تنها با نصب نرم افزار FineScanner به راحتی و در هر لحظه یک اسکن با کیفیت از اسناد خود بگیرید و به همراه داشته باشید.این برنامه، گوشی یا تبلت شما را به اسکنری برای تصویربرداری و مدیریت اسناد تبدیل می‌کند و دیگر نیازی به اسکنرهای بزرگ و هزینه‌های آن نیست.

FineScanner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Prisma؛ تبدیل تصاویر به نقاشی
نرم افزار Prisma این اجازه را به شما می دهد تا به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تصاویر خود را زیباتر کنید. با افکت هایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید.

Prisma

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود WPS Office؛ مجموعه آفیس برای گوشی
اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

WPS Office

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


قفل گذاری بر روی تصاویر و فایل ها با "Folder Lock Pro"
نرم افزار Folder Lock Pro ابزاری مناسب برای رمز گذاری بر روی فایل ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فایل هایی مانند مخاطبین، تصاویر، فیلم ها، اسناد، یادداشت ها، صدا های ضبط شده و ... در گوشی خود رمز گذاری و از ورود افراد دیگر به حریم شخصی تان جلو گیری کنید. این نرم افزار از افرادی که سعی کرده اند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، عکس میگیرد و در گالری ذخیره می کند.

Folder Lock Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Evernote؛ یادداشت برداری حرفه‌ای
نرم افزار Evernote ابزاری فوق العاده برای نوت برداری و یادداشت در گوشی های هوشمند است. این نرم افزار با محیط کاربری بسیار زیبا و امکانات کاربردی اش توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را در گوگل پلی دریافت کند و تا کنون بیش از 100 میلیون بار  دانلود شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی و به صورت نامحدود یادداشت ایجاد کنید و برای یادآوری آن، صدای دلخواه خود را اختصاص دهید.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.