قزوین؛

پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی جریمه های معوقه

پلیس راهور ناجا از آخرین فرصت برای بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان آذر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه برای پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال 94 اقدام کنند، جرائم  دو برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

سرهنگ کرمی اسد افزود: براین اساس مالکان وسایل نقلیه تا آذرامسال اگر جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال 94 را پرداخت کنند، می‌توانند به جای پرداخت جریمه دو برابری، اصل مبلغ را بپردازند.

 وی با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، گفت: اگر مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر جرایم معوق خود را پرداخت نکنند، جریمه دو برابری آنها مجددا در صفحه ثبت خلافی اعمال می‌شود.

او به تجهیزات جدید و سامانه های الکترونیکی پلیس راهور برای شناسایی رانندگان متخلف اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس راه و راهور در معابر برون و درون شهری خودروهای رانندگانی را که بیش از یک میلیون تومان بدهی جریمه دارند؛ توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ ضبط می‌ کنند.

 سرهنگ کرمی اسد افزود: همچنین مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق شماره 120 از مبلغ جریمه خود مطلع شوند و یا با مراجعه به مراکز پلیس +10 و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا درباره امکان اعتراض به جرایم سال 94 افزود: رانندگان پس از دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود در صورتی که به جرایم ثبت شده اعتراض دارند می‌توانند از طریق پلیس + 10 و یا هیئت‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی به جرایم رانندگی خود با ارایه مستندات اعتراض کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.