زنجان؛

خانواده ها وظیفه تربیتی خود را به افراد بیگانه محول نکنند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت:براینکه خانواده ها وظیفه و نقش تربیتی خود را به به افراد بیگانه و شبکه های مجازی محول نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نصیری در همایش مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی ، افزود: فرزندان می توانند حقوق خود را از خانواده ها به صورت محترمانه مطالبه کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه پایدار و سالم درگرو آموزش و پرورش خوب و سالم است،ادامه داد: یک جامعه زمانی پایدار و سالم است که اموزش و پرورش خوب و سالمی را داشته باشد واموزش و پرورش نقش مؤثری در جامعه ای پایدار دارد.

نصیری تأکید کرد:جامعه ای می تواند فرهیخته و بافرهنگ و دارای اینده ای درخشان باشد که دانش آموزان خوبی را تربیت کرده باشد.

وی ادامه داد:اگر دانش آموزان مورد بی توجهی قراربگیرند و برروی تعلیم و تربیت ان ها کار نشود اینده ای سراسر خطر را درپیش خواهیم داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد:اگر شاهد توسعه اسیب های اجتماعی هستیم یکی از دلایل ان این است که تعلیم و تربیت جایگاه خود را پیدا نکرده است.

نصیری عنوان کرد:به هربهانه ای تلاش کنیم که باخانواده دورهم باشیم و نه اینکه از خانواده فاصله بگیریم و به گوشی های خود پناه ببریم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خانواده ، آسیب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.