اصفهان؛

راه اندازی پایگاه مشاوره بیماری های رفتاری در شهرستان تیران و کرون

پایگاه مشاوره بیماری های رفتاری در شهرستان تیران و کرون راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون گفت: پایگاه مشاوره بیماری های رفتاری برای ارائه مشاوره به مردم در شهرستان تیران و کرون راه اندازی شد.

جمشید اویسی افزود: با راه اندازی این پایگاه، خدمات مشاوره ای برای بیماری هایی با رفتارهای پرخطر ماند ایدز و هپاتیت ارائه می شود که افراد مبتلا به این بیماری، افراد در معرض خطر و مشاغلی مانند آرایشگرها، دندانپزشک ها و عموم مردم می توانند از خدمات این پایگاه بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه انتقال این بیماری از طریق خون انجام می شود، بیان داشت: مشاغلی مانند آرایشگر ها و پزشکان از لوازم شخصی استفاده کنند و وسایل آن ها استریل بشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: تمامی آرایشگاه های شهرستان تیران و کرون تحت نظارت بهداشتی قرار دارند و باید مراجعین آن ها دارای کیف وسایل شخصی باشند و نباید از وسایل عمومی برای افراد استفاده شود.

اویسی نظارت بر مطلب پزشکان برای استریل وسایل، ارتقای آموزش فردی، جذب رابطین بهداشتی برای انتقال مفاهیم بهداشتی و واکسیناسیون رایگان کارکنان آرایشگاه ها، را از برنامه های مرکز بهداشت شهرستان تیران و کرون برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های رفتاری اعلام کرد و گفت: 10 آذرماه به عنوان روز اطلاع رسانی در خصوص ایدز است که برنامه های گسترده ای در این روز اجرا می شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.