ساری،

معرفی شرکت خدماتی مسافرتی غیرمجاز در بابل

شرکت خدماتی مسافرتی و جهانگردی غیرمجاز در بابل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب الله ساداتی مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه یکی از شرکت های خدماتی مسافرتی و جهانگردی بابل به عنوان شرکت غیرمجاز به داستان بابل معرفی شد، گفت: با بازدیدهای مکرر ار شهرستان ها همه افراد غیرمجاز شناسایی و به دادستان شهرستان معرفی می شود.

وی افزود: تاکنون برای بیش از 50 نفر از افراد متخلف در شرکت های مسافرتی حکم صادر شد و 20 نفر از این افراد با قید تعهد آزاد شده و محل کار برخی نیز تعطیل شده است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه یکی از نشانه‌های کاروان ها و شرکت های غیر مجاز دریافت وجه نقدی است، گفت: در کاروان های مجاز وجه به صورت سیستمی واریز شده و کارگزاران حقوق خود را پس از برگرداندن زائران از مرکز دریافت می کنند.

ساداتی گفت: 45 هزار نفر در مازندران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه تا کنون برای 44 هزار نفر مازندرانی متقاضی پیاده روی اربعین روادید صادر شد، افزود: در حال حاضر مشکل خاصی برای زائران نیست و از مرزهایی که توسط رادیو و رسانه جمعی به اطلاع زائران می رسد وارد کشور عراق شوند.

ساداتی با بیان اینکه تعداد زیادی از زائران زیارت خود را انجام داده و در حال برگشت هستند، گفت: زائرانی که برای اربعین مشرف می شوند داشتن ویزا و تلفن همراه و لباس گرم لازم است.

وی توصیه کرد: زائران مراقب وجوه نقد و وسایل شخصی خود باشند و به مقررات کشور عراق احترام بگذارند.

وی افزود: 220 کارگزار در مازندران وجود دارد که در اعزام سفرهای زیارتی فعالیت مجاز دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.