تبریز؛

ترویج فرهنگ نماز نیازمند همکاری و مشارکت مردم و دستگاههای اداری است

دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت:ترویج نماز نیازمند همکاری و مشارکت مدم و دستگاههای اداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ضیایی در همایش نماز شهرستان بستان آبادبا بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در دستور کار ستاد اقامه نماز قرار گرفته است گفت:تا پایان سال جاری در همه شهرستان های استان همایش نماز برگزار می شود.

وی گفت:به دبیر خانه همایش نماز شهرستان بستان آباد 110 اثر نقاشی و 60 مقاله و 10 مورد خاطره اولین نماز و پنج مورد فیلم کوتاه ارسال شده بود که از این میان 12 اثر در بخش های مختلف برگزیده شده است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اقامه نماز آنهم به صورت جماعت و در اول وقت همواره از اولویت اصلی ستاد می باشد افزود:برای ترویج فرهنگ نماز باید همه دستگاهها و نهادهای مردمی و خانواده ها همسو باهم حرکت کنند.

وی با بیان اینکه نماز پیوند به قدرت بی منتهی الهی است افزود:باید تلاش شودتمامی برنامه های فرهنگی و آموزشی بر پایه محوریت نماز باشد.

وی کمبود امکانات و کم توجهی مسولان را از مهمترین چالش های نماز عنوان کرد و افزود:متاسفانه ستاد اقامه نماز استان حتی صاحب یک ساختمان برای خود نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه در هیچ یک از شهرستان های استان نیز شاهد ساختمان برای ستاد های اقامه نماز نیستیم افزود:حد اقل ستاد های اقامه نماز در شهرستان ها دارای اتاق برای ستاد آنهم به صورت عاریه ای دارند.

وی اعتبارات اختصاص یافته در حوزه نماز را تنها جوابگوی اجرای برنامه های رو تین که از مرکز ارسال می شود عنوان کرد و افزود:اجرای برنامه ها و نشست های نماز در مدارس و مناطق مختلف شهری و روستای نیازمند اعتبار های ویژه ای می باشد.

وی از اجرای برنامه نشست خانواده مطهر ،نشست های دانش آموزی و دانشجویی و برگزاری کلاس های متعدد برای مربیان آوزش و پرورش در سال جاری خبر داد.


انتهای پیام/ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار