لطفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فاصله طبقاتی آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد/ فکری به حال بی عدالتی‌های اجتماعی کنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله طبقاتی میان افراد یکی از دلایل افزایش آسیب های اجتماعی است.

فاصله طبقاتی آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد/ فکری به حال بی عدالتی‌های اجتماعی کنیمحسن لطفی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه ای که عده ای بدون لمس مشکلات مالی، زندگی آسوده خود را می گذرانند و عده ای از فقر مالی زیر فشار زندگی له می شوند، دور از ذهن نیست.

وی تصریح کرد: هنگامی که از علت های آسیب های اجتماعی صحبت می کنیم، بیکاری، حاشینه نشینی، مفاسد اجتماعی و ... بسیار ملموس تر از مسائل دیگر به ذهنمان خطور می کند در حالی که تمامی این موارد به دلیل وجود فاصله طبقاتی و بی عدالتی اجتماعی به وجود آمده است.

لطفی افزود: تا زمانی که عده ای به صورت سفارشی شغل مناسب، مزایای آنچنانی و درآمدهای نجومی به دست می آورند و افرادی که با تلاش خود مستحق شغل مورد نظر هستند اما تنها باید نظاره گر باشند، شاهد افزایش آسیب های اجتماعی و به منجلاب وارد شدن افراد سالم هم خواهیم بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید فکری به حال فاصله طبقاتی و بی عدالتی های محض که گریبان گیر جوانان شده است، باشند در غیراینصورت هیچ کنترلی بر افزایش آسیب ها نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار