برگزاری دوره‌های آموزشی «بن‌ژیوار» با تایید رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

مدیر و موسس مجتمع فنی و حرفه‌ای بن‌ژیوار از برگزاری و ارائه دوره‌های آموزشی این مجتمع طبق مجوز وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

هلنا دهری مدیر و موسس مجتمع فنی و حرفه ای بن‌ژیوار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: این مجتمع بطور رسمی طبق مجوز صادره از سوی وزارت کار و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور فعالیت کرده و به هیچ عنوان یک موسسه آموزشی عالی آزاد یا سازمان تحت نظارت وزارت علوم محسوب نمی شود و درواقع  به هیچ وجه ارتباط حقوقی و کاری با وزارت علوم و دوایر زیر مجموعه آن ندارد.

دهری گفت: مجتمع بن ژیوار با همکاری استادان برجسته کشور در طی سالهای اخیر ضمن تدوین استانداردهای شغلی، حرفه ای و آموزشی در چارچوب قوانین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ثبت رسمی آنها، برخلاف خط مشی موسسات آموزشی عالی آزاد و بر اساس خط مشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور، اقدام به برگزاری دوره های مهارتی و کاربردی در حوزه های مشمول مجوز آموزشی خود کرده و در طی سالهای اخیر همواره به عنوان یکی از موسسات آموزشی فنی و حرفه ای برتر کشور، مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس مجتمع فنی و حرفه ای بن ژیوار ، مجاز به برگزاری دوره های مهارتی و کاربردی استاندارد در حوزه ها و رشته های مرتبط با معماری، عمران ، مالی و بازرگانی (دوره های پیشرفته مدیریت و کسب وکار)، هنرهای تجسمی و خدمات آموزشی با اعتبار بين المللی سازمان جهانی کار (ILO) است و در طی سالهای اخیر و بر اساس گواهی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور، فارغ التحصیلان این موسسه در زمره کارآفرینان کشور قرار داشته اند.

به گفته دهری، مجتمع فنی و حرفه ای بن ژیوار بر اساس ماده 5 مصوبه شماره 438 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بطور کامل بر اساس قوانین و ضوابط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور فعالیت کرده و تاکنون هیچگونه تخلفی از مصوبات، آیین نامه ها و دستورالعمل های این سازمان مرتکب نشده است.

وی اعلام کرد: بر اساس ماده 5 مصوبه شماره 438 شورای عالی انقلاب فرهنگی، صدور مجوز فعالیت های آموزشی آزاد در قالب دوره های فراگیری مهارت، حرفه و رشته معینی بر اساس استانداردهای مهارت آموزشی مشاغل تحت عنوان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و نظارت بر آنها از وظایف و اختیارات وزارت کار و امور اجتماعی (سازمان فنی و حرفه ای کشور) است.

مدیر و موسس مجتمع فنی و حرفه ای بن‌ژیوار اظهار داشت: لذا این مجتمع نیازی به دریافت مجوز برگزاری دوره های خود از نهاد، سازمان یا وزارت خانه دیگری نداشته و کلیه دوره ها و برنامه های آموزشی آن تحت نظارت کامل و دقیق سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور بوده و این نهاد تنها مرجع قانونی مجاز و تصمیم گیرنده در خصوص فعالیت ها، مجوزها، برنامه ها و دوره های برگزار شده در مجتمع فني و حرفه ای بن ژیوار است.

وی با بیان اینکه برگزاری کلیه دوره های ارائه شده در مجتمع فنی و حرفه ای بن ژیوار با تایید رسمی و مجوزهای رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور بوده گفت: همچنین برگزاری هر دوره آموزشی در این مجتمع بطور کامل بر اساس استانداردهای رسمی و ثبت شده داخلی و بین المللی سازمان آموزشی فنی و حرفه ای کل کشور و سازمان جهانی کار است.

دهری ادامه داد: گواهی‌نامه‌های ارائه شده به مهارت آموزان این مرکز از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور با اعتبار بين المللی سازمان جهانی کار صادره می شود. مهارت آموزان این مجتمع بصورت رسمی در پورتال رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور ثبت و کلیه آزمون های نهایی مربوطه از سوی این سازمان اخذ می می شود.

به گفته مدیر و موسس مجتمع فنی و حرفه ای بن‌ژیوار، این مجتمع با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریال و ارائه امکانات سطح بالای رفاهی، آموزشی و مهارتی به مهارت آموزان خود، همواره به عنوان یک الگوی حرفه ای، اخلاقی و مدیریتی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور مورد تقدیر قرار گرفته و موسس و مدیریت این موسسه، در طی سالهای متمادی به عنوان مدیر برتر، پژوهشگر برتر و کارآفرین برتر از سوی مقامات رسمی کشور مورد تقدیر قرار گرفته اند.

وی یادآور شد: این مجتمع همواره این افتخار را برای خود مغتنم دانسته که به عنوان یک آموزشگاه مهارتی و حرفه ای، زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور فعالیت کرده و ضمن تاکید ویژه بر ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی، محتوای علمی و آموزشی خود را با هدف تربیت کارآفرینان آینده کشور تدوین و ارائه می کند.

گفتنی است؛ گواهی نامه های صادره برای مهارت آموزان و فارغ التحصیلان مجتمع فني و حرفه اي بن ژیوار در کلیه رشته ها و حوزه های مورد ارائه که از سوی سازمان آموزشی فنی و حرفه ای کل کشور صادر می شوند، دارای اعتبار برجسته بین المللی در کلیه کشورهای عضو سازمان جهانی کار (ILO) و از نظر علمی، مهارتی و بر اساس قوانین سازمان جهانی کار در کشورهای برجسته جهان از اعتبار علمی و کاربردی بسیار بالاتری در مقایسه با سایر مدارک و گواهی نامه های موجود در کشور برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار