ساری،

هوشمند سازی 40 درصد کلاس های درس

بیش از 40 درصد کلاس های درس فریدونکنار هوشمند سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید عظیم اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در نشست تبیین اهداف و برنامه های واحد تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره آموزش و پرورش فریدونکنار بر لزوم استفاده بهینه از امکانات هوشمند مدارس اشاره کرد و گفت: بیش از 40 درصد از کلاس های درس فریدونکنار هوشمند سازی شده است.

اسماعیل زاده افزود: گروه های آموزشی تحصیلی به منظور توسعه بیشتر در سال تحصیلی جدید، با ارتباط نزدیک تر حوزه ستادی و نظارت و بحث و بررسی عملکردی می توانند در بالابردن کیفیت و خروجی اقدامات این اداره گام بردارند.

وی گفت: ارتباط موثر و مشارکت معلمان و سرپرستان آموزشی سرگروه های آموزشی با مراکز علمی و براساس برنامه تدوین شده و تقویم ارائه شده میسر خواهد بود چراکه بدون برنامه نمی توان راه به جایی برد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه همکاری نزدیک با انجمن های علمی بسیار ضروری است، افزود: این پتانسیل در گروه های آموزشی باید مورد بهره برداری واقع شود.

اسماعیل زاده گفت: هوشمند‌ سازی مدارس نصب ابزار در کلاس و استفاده از آن به جای تخته سیاه الکترونیکی و نقاشی کشیدن نیست بلکه استفاده معلمان از این ابزار برای تولید محتوا و ارائه درس از طریق نمایش فیلم و انیمیشن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار