قزوین؛

پوشش کامل برنامه های اربعین در صدا و سیمای مرکز قزوین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از برنامه های متنوع رسانه استانی برای پوشش برنامه های اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر با بیان اینکه امسال صدا و سيماي مركز قزوین با تمام توان در ثبت رويداد بزرگ پیاده روی اربعين تلاش خواهد كرد افزود: برنامه ريزي هاي مختلفي در حوزه هاي صدا ، سيما و خبر انجام شده است تا حماسه اربعين حسيني براي مخاطبان فهیم اين شبكه تبيين شود.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «با حسین تابی نهایت»همپاي زائران، شور و شيدايي عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) را در بخش های مختلف به تصوير مي كشدو با پوشش تجمع عزاداران شهر اسفرورین در شب اربعین و همچنین پخش آیتمهای مناسبتی در خلال برنامه های «صبح بخیر قزوین» و «رنگ زندگی» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد.

معصومی فر گفت: صدای مرکز قزوین  با ويژه برنامه زنده «اینجا کربلا» در روز اربعين حسيني، برقراری ارتباط مستمر با رادیو اربعین و همچنین ارتباط با گزارشگر اعزامي راديو قزوین به كربلا در برنامه های مختلف تا روز اربعین وضعیت زائران استان قزوین در مسيرهاي پياده روي به سمت عتبات مقدسه را منعكس مي كند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: معاونت خبر این مرکز هم با پخش گزارش های ارسالی از همکاران مستقر در  کربلای معلی در بخش های مختلف خبری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت های ستاد اربعین استان را منعکس می کند.

معصومی فر با اشاره به اینکه صداوسیمای مرکز قزوین امسال عهده دار ارتباط های زنده ی مراکز 33 گانه و همچنین شبکه شما در پیاده روی اربعین است ، خاطرنشان کرد: 2 گروه برنامه ساز مرکز نیز با تمام تجهیزات و امکانات فنی بمنظور پوشش رسانه ای پیاده روی زائران حسینی و تولید مستند تلویزیونی با همین موضوع در عراق مستقر هستند.

گفتنی است گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین 10 روز در خاک عراق مستقر خواهند بود که دراین مدت در بین موکب های مسیر نجف به کربلا گزارشات زنده برای مخاطبان پخش می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.