اسماعیلی طی تذکری در صحن:

وزیر صنعت و اطلاعات مراقب عملی شدن پروژه نفوذ باشند

نماینده سروستان گفت: فردی ضدانقلاب با نفوذ در وزارت صنعت و معدن خواهان افتتاح نمایندگی یک برند خارجی در کشورمان است.

میر حسینی  / وزیر صنعت و اطلاعات با هشیاری مراقب عملی شدن پروژه نفوذ باشند / حامی ضد انقلاب خواهان افتتاح نمایندگی یک برند خودروسازی در ایران استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان طی تذکری در صحن علنی امروز سه‌شنبه 25 آبان ماه خطاب به وزیر صنعت، تجارت و معدن و همچنین وزیر اطلاعات گفت: در راستای فعالیت‌های پسابرجام باید بسیار هوشیار بود که خدایی ناکرده پروژه نفوذ عملیاتی نشود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: گفته شده متأسفانه فردی به همراه خانواده‌اش که قبل از انقلاب مالک و تولیدکننده مشروبات الکلی بود و حتی اقدام به تبلیغات علنی این امر در رسانه‌ها داشته و حتی بعد از انقلاب در سال 1358 محکوم شده بوده اقدام به نفوذ به وزارت صنعت کرده است.

وی ادامه داد: وی طی سال‌ها خارج‌نشینی اقدامات خود را علیه جمهوری اسلامی ادامه داده و با منافقین خارج نشین در سال‌های اخیر مورد حمایت خود قرار داده و متأسفانه اخیرا از طریق نیروهای خود در وزارت صنعت مشغول رایزنی برای اخذ نمایندگی فروش یکی از خودرو‌های برند و معروف جهانی به کشور است.

اسماعیلی تأکید کرد: به صورت جدی به مسئولان تذکر داده می‌شود که مراقب باشند در این دام نیافتاده و از حضور چنین افرادی در داخل کشور آن‌هم با نام نمایندگی ممانعت کنند حال می خواهد نمایندگی برند معروفی مثل بنز و تویوتا باشد و یا هر برند دیگر.

نماینده سروستان بیان داشت: البته ما مخالف سرمایه‌گذاری افراد ایرانی خارج نشین در کشور نیستیم بلکه ما مخالف سرمایه‌گذاری افرادی هستیم که تمام عمر خود را قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با نیرو‌های ضدانقلاب همراه بوده و امروز می‌خواهند نمایندگی یک برند را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ، معدن ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار