خلیلی: نفت تهران به قهرمانی در جام حذفی اصرار دارد

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: جام حذفی غیر قابل پیش بینی است اما نفت به قهرمانی در این رقابت ها اصرار دارد.

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های نفت تهران و شهرداری فومن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، بیان کرد: نفت از لحاظ فنی در بهترین شرایط خود قرار دارد و تمرینات خوبی را برای دیدار با شهرداری فومن پشت سر می گذاریم. شاید حریف ما در مرحله یک هشتم نهایی نام بزرگی نداشته باشد اما غیرقابل پیش بینی بودن جام حذفی و این که تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال خوزستان تاکنون از دور این رقابت ها کنار رفته اند، نشان می دهد کار سختی برای راهیابی به مرحله بعدی جام حذفی داریم.

وی افزود: پس از برتری مقابل نساجی مازندران به قهرمانی در جام حذفی اصرار داریم. چرا که با برتری در چهار بازی این جام می توانیم بلیت لیگ قهرمانان را به دست آوریم. خوشبختانه بازیکنان نفت به این باور رسیده اند که می توانند در جام حذفی اتفاق های خوبی را رقم بزنند.

خلیلی درمورد  وضعیت بازیکنان آسیب دیده تیم نفت، گفت: با تلاش کادرپزشکی نفت بازیکنانی چون محمد قاضی و محمد دانشگر شرایط بازی را به دست آورده اند. تنها بازیکن آسیب دیده تیم ما در حال حاضر رضا علیاری است که البته امید زیادی داریم با بهبود وضعیتش بتواند به نفت در بازی با شهرداری فومن کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره تقابل با سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: من و علی دایی خاطرات شیرینی با پیراهن سایپا در دوران فوتبال خود کسب کرده ایم که این خاطرات همیشه در ذهنمان باقی می ماند. سایپا را همیشه تیم قابل احترامی می دانم اما به هر حال شرایط فوتبال حرفه ای و عرقی که به تیم کنونی خود داریم سبب می شود برای پیروزی نفت در این دیدار و حفظ وضعیت خوب خود در لیگ تلاش کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.