همدان؛

تجمع بزرگ عزاداران همدانی در اربعین حسینی

رئیس تبلیغات اسلامی همدان از تجمع بزرگ عزاداران همدانی در میدان امام(ره) همزمان با اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جواد حیدری راد با تشریح برنامه‌های اربعین حسینی اظهار داشت: همزمان با دیگر شهرهای استان، مراسم تجمع بزرگ عزاداران همدان در روز اربعین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقامه نماز ظهر روز اربعین در مسجد جامعه شهر همدان افزود: مراسم عزاداری روز اربعین از ساعت 9 صبح با حضور گسترده هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم آغاز شده و تا ساعت 11:30 صبح ادامه می‌یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: باتوجه به ضرورت برگزاری چنین برنامه‌هایی، مراسم تجمع عزاداران حسینی در تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

وی با قدردانی از مردم همدان برای حضور در این برنامه اظهار داشت: سال گذشته علیرغم بارش شدید باران، عزاداران حسینی با حضور در میدان امام حسین(ع)  تا انتها در این برنامه شرکت داشتند.

حیدری تصریح کرد: چند سالی است که اجرای برنامه متمرکز عزاداری را آغاز کرده‌ایم و هرسال توانسته‌ایم تجربیات ارزشمند و خوبی را به دست آوریم.

وی با اشاره به حضور زائران اربعین حسینی در استان نیز بیان کرد: در شهرستان همدان 11 ایستگاه صلواتی، شامل 9 ایستگاه در همدان، جورقان و مریانج و دو ایستگاه در قهاوند فعال هستند که علاوه بر پذیرایی و اسکان، متناسب با وظایفشان خدمات فرهنگی نیز به زائران ارائه می‌دهند.

رئیستجمع بزرگ عزاداران همدانی در اربعین حسینی تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: سال گذشته زائران 19 استان معادل 2 میلیون نفر از استان همدان برای شرکت در اربعین حسینی عبور کردند و 50 هزار نفر نیز مورد پذیرایی مردم ولایت مدار همدان قرار گرفتند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: همدان ، منسجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.