کرمانشاه؛

توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان دوباره از سر گرفته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به توقف توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان استان، گفت: به‌زودی توزیع شیر در بین دانش‌آموزان این استان از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت:امسال مراسم توزیع نمادین شیر بین دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه برگزار شد
وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید چندین وعده شیر رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.
محبی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل نداشتن نقدینگی توزیع شیر در مدارس استان متوقف شده است، افزود: قرار است به زودی اعتبارات ابلاغ و نقدیندگی نیز تامین و توزیع شیر در مدارس از سر گرفته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه سال گذشته هفت میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه قرار گرفت، گفت: قطعا این رقم امسال بیشتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید توزیع شیر رایگان در بین دانش‌آموزان از اول مهر ماه هر سال آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه پیدا کند، گفت: در این مدت باید 70 وعده شیر در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.
محبی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توزیع شیر بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهری انجام نمی‌شد، گفت: امسال بنا شده به تمامی دانش آموزان شیر داده شود.
محبی با بیان اینکه امسال بین تمامی دانش‌آموزان استان به استثنای دانش‌آموزان مدارس غیر انتفاعی شیر رایگان توزیع خواهد شد، گفت: جامعه هدف دانش‌آموزی استان کرمانشاه برای توزیع شیر رایگان حدود 300 هزار دانش‌آموز است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، توزیع ، شیر ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار