کرمانشاه؛

محموله منسوجات قاچاق به پايتخت نرسيد

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از توقيف محموله منسوجات قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان روانسر از توقيف محموله منسوجات قاچاق به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد و گفت: مقصد اين محموله پايتخت بوده است.
سرهنگ "عزيز الهياري"گفت: مأموران پليس آگاهي پس از دريافت اخباري مبني بر حمل کالاي قاچاق توسط قاچاقچيان با استفاده از نقاط کور سطح حوزه استحفاظي، موضوع را در دست بررسي قرار دادند.
وي افزود: پليس با در نظر گرفتن محل هاي مورد نظر و استفاده از شيوه هاي خاص، يک دستگاه کاميون و يک دستگاه وانت پيکان حامل منسوجات قاچاق را که جهت انتقال به پايتخت، از شهرستان هاي مرزي بارگيري شده بودند، رويت و با اقدامات انتظامي توقيف کردند.
اين مقام انتظامي از دستگيري دو متهم در اين زمينه خبر داد و تصريح کرد: مأموران در بازرسي از خودروهاي موردنظر دو هزار و 500 تخته انواع منسوجات را که فاقد هرگونه مدارک گمرکي بود، کشف کردند.
سرهنگ الهياري ادامه داد: کارشناسان ارزش ريالي اين محموله قاچاق را يک ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد کرده اند که در اين زمينه دو متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
وي متذکر شد: در شرايطي که معضل بيکاري گريبانگير جوانان استان مرزي کرمانشاه شده است، نيروي انتظامي تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته و برابر قانون با قاچاقچيان فرصت طلب برخورد مي کند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار