اهواز؛

ترافیک های سنگین و نیمه سنگین در جاده های خوزستان

در روزهای آینده روند ورود زائران بر آمار خروجشان سبقت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رییس پلیس راه خوزستان گفت:‌ تا پیش از اربعین، روند خروج زائران ادامه دارد؛ اکنون محورهای خوزستان بسیار شلوغ است و جاده‌ها تراکم زیادی دارند.

سرهنگ رضا دولتشاهی،اظهار کرد: در جاده های منتهی به مرزها ترافیک سنگین  و روان است، ترافیک در محور اهواز ـ‌اندیمشک نیز نیمه‌سنگین است و همچنین محور اهواز به باغملک و ایذه محور پرترافیکی شده است.

وی گفت: با وجود سنگینی ترافیک وشلوغی راه های استان، خودروها به راحتی و بدون داشتن هرگونه مشکلی در حال رفت و آمد هستند.

دولتشاهی افزود: به دلیل تراکم خودروهای شخصی و اتوبوس ها در مرزهای استان،‌ ترافیک سنگین است و تردد به کندی انجام می‌شود، در برخی نقاط نیز محورهایی همچون  بستان تا چذابه و خرمشهر تا شلمچه قفل می‌شود که البته این اتفاق مقطعی است.

وی اظهار داشت: در روزهای آتی و در پی شروع سفرهای مردم بومی استان به طور یقین شاهد ترافیک بسیارسنگین در مرزها خواهیم بود هرچند  در روزهای آینده روند ورود زائران بر آمار خروجشان سبقت می گیرد.

دولتشاهی بیان کرد: تمهیدات لازم برای ورود زائران اندیشیده شده و ساماندهی روند بازگشت صورت گرفته چراکه پیش بینی ها نشان می دهد از روز جمعه خروج زائران کاهش می یابد.

وی بیان کرد: وضعیت استقرار اتوبوس‌های مسافربری در مرزهای خوزستان برای خروج زائران از استان و بازگشت به مقاصد در حال انجام است.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه روند بازگشت زائران تدریجی است اما آمارها نشان می دهد که روز گذشته 11هزار زائر از مرز شلمچه به کشور بازگشته اند.
وی تصریح کرد:آمار خروج  از دو مرز چذابه و شلمچه بیشتر است و روزانه حدود 40 تا 45 هزار نفر از این دو مرز خارج می‌شوند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.