مهاباد؛

کسب مدال طلا و نقره آسیا توسط وزنه بردار مهابادی

احمد احمدنژاد با کسب یک مدال طلا و دو نقره در مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا در ژاپن افتخار آفرید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ رئیس هیئت وزنه برداری مهاباد گفت: در پایان رقابت دسته 77 کیلوگرم نوجوانان احمد احمد نژاد وزنه بردار ملی پوش مهابادی در دسته 77 کیلوگرم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که دوشنبه 24 آبان ساعت 3:30 بامداد در توکیو ژاپن به روی تخته رفت توانست یک مدال طلا و دو نقره کسب کند.

طه احمد نژاد افزود:احمد احمد نژاد در نخستین حرکات یکضرب خود وزنه 126 کیلوگرم را مهار کرد. وی در حرکت دوم یکضرب خود با مهار وزنه 132 کیلوگرم شرایط خود را در جدول برای کسب مدال بهبود بخشید.

این وزنه بردار ملی پوش نوجوان که امید اصلی کادرفنی برای طلایی شدن در پایان حرکت یکضرب بود نیز با مهار وزنه 137 کیلوگرم و ثبت سه حرکت صحیح در این وزن به کار خود خاتمه داد.

احمد نژاد در آغاز حرکت دوضرب کارخود را با مهار وزنه 152کیلوگرم آغاز کرد و درحرکت دوم دوضرب خود وزنه 160 کیلوگرم را به راحتی مهار کرد.

وی با ثبت وزنه 168 کیلوگرم و مجموع 305 کیلوگرم صاحب نشان نقره دوضرب و مجموع شد.

فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد مدال ارزشمند احمد احمد نژاد نماینده شایسته تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در این وزن برای کاروان کشورمان و تثبیت جایگاه تیمی ایران در جدول امتیازی مسابقات بسیارارزشمند بود.

این وزنه بردار ملی پوش مقام سوم جهان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.