قم؛

بهره برداری 2 ایستگاه مترو قم

سعادت طلب رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم گفت: دو ایستگاه مترو در دو ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ با برنامه‌ریزی انجام شده ضرورت داشت موضوع پروژه‌های زیربنایی را مشاهده برنامه بازدیدی تشکیل شد.

اولین پروژه‌ای که بازدید شد پروژه پل میثم بود که در مرحله افتتاحیه و آماده بهره‌برداری است

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که شهروندان اعتراضات و سئوالاتی داشتند که امیدواریم نظرات مردم مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: پروژه دوم ایستگاه مترو میدان مطهری بود که قرار است به اضافه ایستگاه اول و چهار ایستگاه بین راهی فاز یک مترو را تشکیل دهد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: پیش بینی است که تا دو ماه آینده بتوانیم از ایستگاه اول و آخر بهره برداری کنیم و چهار ایستگاه دیگر هم در آینده به نتیجه خواهد رسید.

سعادت طلب رمپ و لوپ تونل غدیر را از پروژه‌های مهم و شاخص دیگر دانست و عنوان کرد: این پروژه در گذشته به بهره‌برداری رسید اما قسمت‌های مهمی از آن نیمه کاره باقی ماند که امیدواریم زودتر به بهره برداری برسد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این‌ها مهم‌ترین پروژه‌هایی که از نظر اجرا راحت اما از نظر تملک مهم و از نظر تاثیرگذاری با اهمیت هستند.

سعادت طلب اظهار کرد: با توجه به ترافیکی که مردم در حال تحمل هستند شاید نیاز باشد این پل در دو یا سه مرحله افتتاح شود.

وی تأکید کرد: می‌توانیم در ماه‌های آینده خبرهای خوبی برای مردم در زمینه مسائل عمران شهری داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار