مشهد؛

امضای تفاهم نامه ایجاد و استقرار پارک علم و فناوری خراسان در سرخس

تفاهم‌ نامه مشترک ایجاد و استقرار پارک علم و فناوری خراسان در شهرستان سرخس بین شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، فرمانداری سرخس و پارک علم و فناوری خراسان به امضا رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: برای تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه ششم توسعه و سیاست های کلان دولت در توسعه زیر ساخت ها و زیر بناهای لازم برای رشد فعالیت های دانش بنیان در بخش های دولتی و خصوصی، این تفاهم نامه بین پارک علم و فناوری خراسان، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و فرمانداری سرخس منعقد و اجرایی گردید.

سید مجید منبتی به اهداف ایجاد دفتر پارک علم و فناوری در شهرستان سرخس اشاره و تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب جهت تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی در حوزه فناوری، ایجاد زمینه های کارآفرینی، حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای جوان، کمک به رونق اقتصادی شهرستان سرخس مبتنی بر فعالیت های فناورانه، بستر سازی به منظور ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای جذب کارآفرینان، مخترعان، نخبگان و دانش آموختگان در زمینه های فناوری از جمله اهداف این طرح می باشد.

وی گفت: انتقال تجارب پارک علم و فناوری در شهر سرخس به منظور حمایت از توسعه فناوری در شهرستان، بستر سازی برای فعالیت های کارآفرینانه متناسب با توانمندی ها و فرصت های منطقه ای، ایجاد زمینه های حقوقی، قانونی و اجرایی برای پشتیبانی از پیشرفت های علمی و فناوری منطقه از دیگر اهداف راه اندازی دفتر پارک علم و فناوری خراسان در شهرستان سرخس می باشد.

این تفاهم نامه به امضای مهندس سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، سید حسن علم الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان و حسین سنجرانی فرماندار شهرستان سرخس رسید.

گفتنی است: در این مراسم که مدیران بخش های مختلف شهرستان حضور داشتند، مدل های کسب و کارهای خرد در کنار صنایع عظیم نفت و گاز ارائه شد.

انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.