رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی؛

پارک طلا و جواهر در شهرک صنعتی تکاب ایجاد می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: پارک طلا و جواهر در محل شهرک صنعتی تکاب ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، جعفر صادق اسکندری در جلسه کمیته اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان تکاب که در سازمان متبوع برگزارگردید اظهار داشت: در روزهای آینده معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت، با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در زمینه امکان ایجاد پارک طلا و جواهر در محل شهرک صنعتی تکاب اقدام می‌کنند.

وی از ایجاد شهرک سنگ در شهرستان تکاب خبر داد و گفت: علاوه بر آن، معاونت امور بازرگانی این سازمان در زمینه ایجاد مجتمع و نمایشگاه دائمی و کنسرسیوم صادراتی فرش دستباف افشار، پیگیری لازم را به عمل می‌آورد.

به گفته اسکندری، باید میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه های توسعه ای تولید فرش دستباف از جمله آموزش‌های فنی، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، اعزام و پذیرش هیأت های تجاری و بازاریابی برای افراد و کارگاه های تولیدی تعیین شود.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: از سوی دیگر باید نسبت به تعیین میزان تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز برای بافندگان فرش دستباف اقدام شده و وضعیت طرح احداث واحد سنگبری بزرگ مقیاس با فناوری بالا در استان مشخص شود.

وی تصریح کرد: اداره طرح ها و برنامه ریزی این سازمان، پیگیری لازم در زمینه ایجاد کارگزاری طلا در استان را از کارگزاری های معتبر به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: پارک ، طلا ، تکاب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.