ارومیه؛

پیگیری رفع مشکلات و تلاش در راستای دستیابی به اهداف سند تحول

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: رفع مشکلات و تلاش در راستای دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین جزو اولویتهایی است که در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛فریدون سید مصطفوی در بازدید از مدارس شهرستان چایپاره با بیان این مطلب گفت : امسال اموزش و پرورش آذربایجان غربی علی رغم برخی محدودیتها توانست تا سال تحصیلی را با نشاط و بسیار مطلوب آغاز کند.

وی اظهار کرد: طرح های عمرانی در این حوزه نیز مورد توجه بوده و تا حد امکان تلاش شده تا طرح های در دست اجرا انجام شود، تکریم معلمان و حفظ شان این قشر پرتلاش نیز همواره مورد توجه بوده ودر بسیاری از برنامه های آموزش و پرورش لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ایجاد روحیه مسئولیت پذیری در دانش آموزان را مهم عنوان کرد و اضافه کرد: دانش آموزان باید بتوانند افرادی با توان علمی بالا برای آینده پرورش یافته و در مسیر دستیابی به اهداف متعالی گام بردارند.

سید مصطفوی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مدارس را مهم عنوان کرد: گفت: دانش آموزان شاد می توانند در یادگیری مطالب درسی نیز موفق باشند.

شایان ذکر است ؛ در این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و همراهان از هفت مدرسه منطقه محروم چایپاره بازدید و از نزدیک مشکلات این مدارس بررسی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.