زاهدان؛

آمادگی کامل زاهدان برای پذیرایی از زئران

امکانات لازم برای پذیرایی زائران پاکستانی اربعین در زاهدان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رئیس اداره اوقاف زاهدان گفت: همه امکانات لازم جهت پذیرایی و رفاه حال زائران پاکستانی پیاده‌روی اربعین که از طریق مرز میرجاوه وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند و پس از مدتی استراحت در استان عازم عراق می‌شوند، در زاهدان فراهم شده است.

حجت‌الاسلام هاشم رعنایی افزود: یکی از اهداف مهم اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان و اوقاف شهرستان زاهدان استقبال و پذیرایی مطلوب از زائرین حرم ائمه اطهار(ع) در ایام مختلف سال به ویژه محرم و اربعین امام حسین(ع) است، که در مسیر تشرف خود وارد استان سیستان و بلوچستان می‎شوند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان افزود: زائرسرای "امام رضا(ع)" از بهترین مکان‌هایی است که به این منظور با مدیریت اوقاف و با همکاری ارگان‌های دولتی گوناگون سیستان و بلوچستان و نیروهای مردمی تدارک دیده شده است.

وی گفت: خوشبختانه امسال نیز اقدامات گوناگونی جهت رفاه حال هر چه بیشتر زائرین انجام شده که برای نمونه می‌توان به احداث سالن جدید به مساحت 230 مترمربع، ایجاد پارکینگ، آسفالت محوطه و رفع مشکل روشنایی و برق‌رسانی زائرسرای "امام رضا(ع)" در زاهدان اشاره کرد.

رئیس اداره اوقاف زاهدان اظهار داشت: همچنین در راستای خدمت‌رسانی به زائران 700 تخته پتو و مقدار زیادی دارو و مواد غذایی نیز تهیه شده است.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار