پارسایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

بررسی مجدد طرح شفافیت دریافتی مدیران در کمیسیون‌های ذی‌ربط

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: اگر دولت طی چند ماه آینده اقدامی در رابطه با ارائه لایحه جامع خدمات کشوری نکند، طرح ساماندهی حقوق مدیران مجددا فعال می‌شود.

بررسی مجدد طرح شفافیت دریافتی مدیران در کمیسیون‌های ذی‌ربط

بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به رد طرح ساماندهی حقوق مدیران توسط نمایندگان مجلس در صحن علنی امروز گفت: این طرح که امروز مورد تصویب نمایندگان قرار نگرفت به صورت مجدد در کمیسیون اصل نود و یا دیگر کمیسیون‌ها بررسی خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: قرار بود از سال  1391دولت لایحه‌ای را در مورد قانون خدمات کشوری که اصلاح شده را به مجلس ارائه کند که تاکنون این امر اتفاق نیفتاده است اما امیدواریم دولت با گذاشتن وقت و ارائه این لایحه، قانون جامع و کاملی در مجلس در رابطه با ساماندهی حقوق مدیران تدوین شود.

پارسایی همچنین در واکنش به برخی خبرها مبنی بر اینکه فراکسیون امید خواهان تصویب این طرح نبوده و در انتظار لایحه دولت است، گفت: فراکسیون امید تصمیم خاصی بر روی تصویب و یا عدم تصویب طرح ساماندهی حقوق مدیران در جلسه امروز مجلس نداشت اما در گذشته بارها به دولت اعلام کردیم تا لایحه خود را در کنار این طرح قرار دهد تا قانون جامع و کاملی شکل بگیرد که  دولت تاکنون اقدامی نکرده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در پایان خاطر نشان کرد: قطعا اگر دولت طی چند ماه آینده اقدامی در رابطه با ارائه لایحه جامع خدمات کشوری نکند، طرح ساماندهی حقوق مدیران بار دیگر فعال شده و در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، پارسایی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.