10 استعداد جوانی که در آینده فوتبال جهان می درخشند

این گزارش به معرفی 10 استعداد برتری که پتانسیل این را دارند در آینده فوتبال جهان به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند، می پردازند.

10 استعداد جوانی که در آینده فوتبال جهان می درخشندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش به معرفی 10 بازیکنی می پردازیم که بازیکنان با استعدادی هستند و در آینده فوتبال جهان احتمال می رود که به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند. این بازیکنان در سن کم به سطح بالایی از فوتبال رسیده اند و بسیاری از تحلیل گران فوتبالی را تحت تاثیر قرار داده اند.

1 . دله علی ( تیم ملی انگلیس ) : این بازیکن 20 ساله در تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام توپ می زند. علی تا به جال 9 بار برای تیم ملی کشورش نیز به میدان رفته و بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. این بازیکن در خط میانی بازی می کند و دارای قابلیت های دفاعی و هجومی است. البته وی در فاز هجومی بازی های بهتری را به نمایش می گذارد.

2. لروی سانه ( تیم ملی آلمان) : بازیکن 20 ساله منچستر سیتی که در تیم ملی آلمان نیز به میدان می رود. وی هافبک هجومی است و نقش بسزایی در قدرت هجومی تیم هایی که در آن توپ می زند دارد.  حتی یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در مورد این بازیکن جوان بیان کرده است : "‌او دارای استعداد های شگفت انگیزی در فوتبال است."

3. بریل امبولو ( تیم ملی سوئیس) : بازیکن 20 ساله تیم شالکه 04 آلمان که تا به حال به عنوان بهترین بازیکن جوان سوئیس نیز دست یافته است. وی برای بازل سوئیس در 56 بازی موفق شده بود 24 گل را به ثمر برساند و یکی از آینده دار های فوتبال جهان شناخته می شود.

4. هاکان چالهانولو ( تیم ملی ترکیه) : فوتبالیست 22 ساله ای که در تیم ملی ترکیه و باشگاه بایر لورکوزن آلمان توپ می زند. این بازیکن جوان در 19 بازی، 6 گل برای تیم ملی ترکیه به ثمر رسانده است.

5. رناتو سانچز ( تیم ملی پرتغال) : این بازیکن فقط 19 سال دارد و در تیم بایرن مونیخ آلمان توپ می زند. سانچز جایزه پسر طلایی امسال را نیز که به بهترین بازیکن جوان اعظا می شود را از آن خودش کرد. وی با قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوسته است.

6. فررا کاراسکو ( تیم ملی بلژیک) : فوتبالیست 23 ساله تیم اتلتیکو مادرید که در پست هافبک هجومی توپ می زند. وی در فینال لیگ قهرمانان اروپا که تیم ها رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند نیز حضور داشت. 

7. آرکادیوز میلیک ( تیم ملی لهستان) : بازیکن 22 ساله ناپولی که سابقه 26 بازی ملی را نیز در کارنامه اش دارد. وی فصل گذشته برای آژاکس 24 گل به ثمر رسانده بود و یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی کشورش به حساب می آید.

8. السید هیساج ( تیم ملی آلبانی) : بازیکن 22 ساله ناپولی ایتالیا که سابقه 20 بازی ملی را در کارنامه اش دارد. وی برای ناپولی بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است و به عنوان هافبک یا مهاجم سمت راست بازی می کند. نکته جالب توجه دیگر این است که این بازیکن کاپیتان تیم ملی کشورش نیز است.

9. کینگزلی کومن  ( تیم ملی فرانسه) : هافبک و مهاجم 20 ساله تیم بایرن مونیخ آلمان که بازی های بسیار خوبی را برای این تیم به نمایش گذاشته است. وی به عنوان پدیده فوتبال فرانسه شناخته می شود و در مسابقات یورو 2016 نیز بازی های بسیار خوبی را برای تیم ملی کشورش انجام داد.

10. سردار آزمون : مهاجم 21 ساله ایرانی که که در تیم روستوف روسیه توپ می زدند. سردار آزمون با اینکه سن کمی دارد اما با توجه به تعداد گلی که در تیم ملی به ثمر رسانده است، ممکن است بتواند به آمار گلزنی علی دایی در تیم ملی کشورمان برسد.  اخیرا تیم لیورپول انگلیس و چند باشگاه اروپایی دیگر نیز به خرید این بازکین جوان علاقه نشان داده اند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۹:۰۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
چی بگم
آخرین اخبار