چراغپور: ملی پوشان باید مراقب بازی هوشمندانه تیم ملی سوریه باشند

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی کشورمان باید مراقب بازی هوشمندانه تیم ملی سوریه باشد تا اسیر جنگندگی حریف نشود.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی سوریه تاکنون متفاوت بازی کرده و نتایج خوبی بدست آورده است. براین اساس ملی پوشان ما باید مراقب بازی هوشمندانه سوریه باشند تا اسیر جنگندگی  حریف نشوند. 

وی در ادامه عنوان کرد: ترکیب تیم ملی به علت مصدومیت و محرومیت چند ملی پوش تغییر کرده است و همین امر در عملکرد تیم ملی تاثیر گذار خواهد بود. همچنین بیرانوند دروازه بان تیم ملی با پرتاب های بلند خود برای تیم ملی موقعیت سازی می کند. براین اساس نبود بیرانوند در درون دروازه آسیب زیادی به تیم ملی می زند. 

کارشناس فوتبال تصریح کرد:بازی تیم ملی ایران برابر سوریه به علت بارندگی زیاد در مالزی در  شرایط نامناسب آب و هوایی برگزار می شود.  بنابراین ملی پوشان باید مراقب ساقهایشان در زمین خیس باشند. 

چراغپور درباره ارزیابی اش از  جایگزین بیرانوند در درون دروازه گفت: به نظرم اخباری بهترین گزینه برای جانشینی بیرانوند در درون دروازه است. سوشا مکانی کیفیت و کارایی بیرانوند را ندارد و کی روش باید از اخباری در درون دروازه استفاده کند. 

وی درباره دعوت نشدن تیموریان به تیم ملی فوتبال بیان کرد: کی روش بیان کرده که بازیکنان دعوت نشده در اردوی زمستانی تیم ملی دعوت می شوند و تیموریان باید امیدوار باشد که در اردوی بعدی دعوت شود. تیموریان در دوبازی گذشته تیم ملی هم در ترکیب اصلی قرار نداشت و به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین بازی می شد. به نظر می رسد که تیموریان نمی تواند به تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه کمک شایانی کند و به تدریج باید از تیم ملی خداحافظی کند. 

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال برنده بازی با سوریه خواهد بود چرا که کی روش مسیرهای عبور و فرار از بازیهای خطرناک را می داند. همچنین ظرفیت فوتبال ما قابل قیاس با فوتبال سوریه نیست و سطح کیفی فوتبال ما نسبت به سوریه بالاتر است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار