یاسوج؛

563 هزار نفر درسامانه اطلاعات سلامت در استان ثبت نام کرده اند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج گفت: اطلاعات 563 هزار نفر از مردم استان در راستای اجرای طرح تحول سلامت، در سامانه سراسری سیب «سیستم یکپارچه سلامت» ثبت شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید رشید غفاری گفت: ثبت‌ اطلاعات 200 هزار نفر نیز در این استان در حال انجام است.

وی گفت: مهم‌ترین مشکل در بحث اجرای سامانه سراسری سیب نبود زیر ساخت‌های اینترنتی در بسیاری از نقاط استان کهگیلویه و بویر احمد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج افزود: 480 پایگاه، خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی در این استان وجود دارد که از این تعداد تنها 130 نقطه قادر به استفاده از سامانه اینترنتی هستند.

غفاری عنوان کرد: تاکنون بیش از 90 درصد از پرسنل مراکز بهداشتی درمانی، خانه ها و پایگاه‌های بهداشت آموزش‌های لازم را در زمینه استفاده از سامانه سیب دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 800 هزار خدمت از ابتدای آغاز این سامانه تاکنون به 140 هزار نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی یاسوج گفت: پرونده الکترونیک سلامت در سامانه سیب برای تمام شهروندان تشکیل و اطلاعات افراد با حضور مراقبان سلامت در پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت وارد سامانه می‌شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.