شیرازی:عقد قرارداد با نایک، از خدایمان بود

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: عقد قرارداد با برند معتبر نایک از خدایمان بود اما به دلیل این که شرکت مذکور نمایندگی بااعتباری در ایران ندارد، انعقاد قرارداد منتفی شد.

حبیب اله شیرازی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره وضعیت توپ های لیگ برتری بیان کرد: با توجه به پایان مدت قرارداد بین سازمان لیگ فوتبال ایران و شرکت آل اشپورت در بحث تامین توپ های لیگ ایران که در زمان ریاست عزیز محمدی در سازمان لیگ منعقد شده بود، برای فصل جاری 3 نوبت آگهی مزایده در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شد. 

وی افزود: 2 برند نایک و آل‌ اشپورت همراه با یک برند دیگر برای تامین توپ های لیگ برتر فوتبال ایران ابراز تمایل کردند. هر چند با توجه به این که برند نایک در ایران شعبه رسمی برای انعقاد قرارداد نداشت از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ کنار گذاشته شد. بنابراین به احتمال فراوان در روزهای آتی با حضور نمایندگان این شرکت در سازمان لیگ و مذاکره نهایی با مسئولان سازمان لیگ، قرارداد توپ‌های آل‌ اشپورت تمدید می شود. 

شیرازی درباره این که با توجه به نقش تاثیرگذار امیر عابدینی در تامین لباس های تیم ملی از سوی برند معتبر آدیداس، آیا وی نمی توانست در مذاکره با مسئولان شرکت نایک زمینه عقد قرارداد این شرکت با سازمان لیگ در راستای تامین توپ ها را فراهم کند، تصریح کرد: اعضای سازمان لیگ از خدا می خواستند که زمینه عقد قرارداد با شرکت صاحب سبکی چون نایک فراهم شود اما باور کنید به دلیل این که شرکت مذکور نمایندگی معتبری در کشورمان ندارد، به هیچ وجه نمی توانستیم با نایک قرارداد همکاری ببندیم. ضمن این که سازوکار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کاملا از هم جدا است و هر اتفاقی که در فدراسیون فوتبال می افتد حتما نباید مشابه آن در سازمان لیگ تکرار شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد احتمال تکرار ایرادهای قبلی توپ های آل اشپورت در قرارداد جدید، گفت: این ایرادها پس از تذکر بازیکنان و مربیان مرتفع شد.به هر حال قرار است امیر عابدینی در روزهای آتی این قرارداد را به شکلی مناسب که به سود تیم های کشورمان باشد، منعقد کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار