اسطوره مربیگری سوئد: سیمونه اینزاگی لاتزیو را قهرمان اروپا خواهد کرد

اسون گوران اریکسون اسطوره سوئدی دنیای مربیگری فوتبال در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: سیمونه اینزاگی ،لاتزیو را به قهرمان نخست اروپا تبدیل خواهد کرد.

اسطوره مربیگری سوئد:سیمونه اینزاگی لاتزیو  را قهرمان اروپا خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اسون گوران اریکسون اسطوره سوئدی مربیگری دنیای فوتبال که بین سال های 1997 تا 2001 سرمربی لاتزیو بود بر این باور است که سیمونه اینزاگی علاقه وافری به بیانکو چلستی ها دارد واین موضوع را در زمانی که وی شاگردش بود درک کرده است.

براساس این گزارش: اریکسون ادامه داد:در زمانی که من سرمربی لاتزیو بودم طی 4 سال تنها 7 عنوان قهرمانی در ایتالیا واروپا به دست آوردیم وحتی آخرین جامدر جام اروپا وسوپر جام اروپا را از آن خود کردیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس افزود: به خاطر دارم که بسیاری از گل های قهرمانی لاتزیو را سیمونه اینزاگی به ثمر رساند وحتی در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا یک تنه 4 گل در برابر المپیک مارسی ثبت کرد که یک رکوردجاودانه محسوب می شود.

وی عنوان کرد: در زمان سرمربیگری من دیه گوسیمیئونه سرمربی کنونی موفق اتلتیکو مادرید از ارکان اصلی فیروزه ای پوشان رمی محسوب می شد وپس از آن نیز دیدیم که چه پتانسیل مربیگری دارد.

اریکسون خاطرنشان کرد: حتم دارم که سیمونه اینزاگی مانند دیه گو سیمیئونه نیز یک سرمربی موفق خواهد شد ولاتزیو را به عنوان قهرمانی اروپا خواهد رساند.

انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار