کرمانشاه؛

پلمپ 71 قهوه خانه و کافی شاپ متخلف در کرمانشاه

رئيس پليس امنيت عمومی استان از پلمپ 71 قهوه خانه و کافی شاپ متخلف در شهر کرمانشاه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛ رئيس پليس امنيت عمومي استان از پلمپ 71 قهوه خانه و کافي شاپ متخلف در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در اين زمينه 1695 حقه قليان نيز کشف و ضبط شد.
سرهنگ "محمد رستمي" گفت : برابر گزارشات مکرر مردمي مبني بر تخلف قهوه خانه ها و کافي شاپ هاي سطح شهر کرمانشاه که فاقد پروانه کسب نيز بودند، اين پليس طي يک عمليات ضربتي و با هماهنگي مقام قضائي، مرکز بهداشت، اجرائيات شهرداري و نماينده اتحاديه صنف هتلداران و کبابي ها وارد عمل شد.
وي تصريح کرد: در اين عمليات 71 واحد صنفي قهوه خانه، کافي شاپ و سفره خانه سنتي غير مجاز مورد بازرسي قرار گرفت و از آنها 1695 حقه قليان و مقاديري توتون کشف و به مرکز بهداشت شهرستان تحويل داده شد.
اين مقام انتظامي خاطرنشان ساخت: اجراي عمليات مذکور مورد رضايت شهروندان و اهالي ساکن در محلات اجراي طرح واقع شد و خواستار برخورد مجدد با اين تخلفات شدند و از اقدام خوب اداره نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي تشکر و قدرداني کردند.
سرهنگ رستمي از شهروندان خواست به تعامل و همکاري با پليس ادامه دهند تا هنجارشکنان و مجرمان فضاي امني براي ارتکاب تخلف نداشته باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار