ارومیه؛

صدور 20 فقره مجوز برداشت شن و ماسه در آذربایجان غربی

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در مهر ماه امسال20 فقره مجوز برداشت شن و ماسه در آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، عبدالحمید سرتیپی با اشاره به مجوزهای صادره در مهر ماه 95 اظهار داشت: در مهر امسال تعداد 20 فقره مجوز برداشت شن وماسه در استان صادر شده است.

به گفته وی، علاوه بر آن تعداد سه فقره پروانه بهره برداری با سرمایه ثابت 27 هزار و 922 میلیون ریال و اشتغال مستقیم 32 نفر تمدید یا صادر شده است.

سرتیپی از تعداد شش فقره پروانه اکتشاف با پیش بینی هزینه 10 هزار و 300 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر یک فقره گواهی کشف با ذخیره قطعی 190 هزار تن و هزینه یک هزار و 400 میلیون ریال در مهر امسال صادر شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اهم اقدامات و جلسات بخش معدن استان بیان کرد: در این زمینه ضمن برگزاری کارگروه تعامل فعالیت های معدنی در عرصه های طبیعی استان به صورت منظم در جهت رفع مشکلات معدنکاران، سومین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی و صنایع ساختمانی مرتبط با حضور بهره برداران استان، کشور و نخجوان در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.